Musicals d'estiu
Musical primera quinzena de juliol: de 4 al 15 de juliol, de 9 a 14h. Singing in the rain
Estrena de l'obra: el 15 de juliol a les 18h.
El famós musical Singing in the rain arriba a Alella!
S'ha produït un terratrèmol en la indústria cinematogràfica: el cinema sonor arriba arransat! El públic vol més pel·lícules sonores i cal reconvertir la darrer pel·lícula de les famoses estrelles Lockwood i Lamont en un musical. Aquest estiu cantarem i ballarem al so de les cançons més famoses del teatre musical! Ei, no t'oblidis del paraigua.
Es treballarà la coreografia, el cant la confecció del vestuari i dels decorats.
L'obra s'estrenarà l’últim divendres del curs, el 15 de juliol a les 18 hores a l'Espai d'Arts Escèniques Casal d'Alella
Musical segona quinzena de juliol: del 18 al 29 de juliol, de 9 a 14h. El Rei Lleó
Estrena de l'obra: el 29 de juliol a les 18h.
El musical més salvatge arriba a Alella!
Aquest estiu coneixerem la història d'en Simba, un jove lleó que està aprenent com ser rei amb l'ajuda del seu pare, el Rei Mufasa. Però una terrible tragèdia succeeix a la sabana i en Simba fuig per no tornar... o això creu el seu oncle Scar, que amb l'ajuda de les hienes s'ha convertit en el nou rei. En Simba haurà d'aprendre una gran lliçó per tornar a casa i ocupar el seu lloc en el Cercle de la Vida com a legítim rei, amb l'ajuda d'en Timò, en Pumba i una gran amiga de la infància, la Nala..
Es treballarà la coreografia, el cant la confecció del vestuari i dels decorats. .
L'obra s'estrenarà l’últim divendres del curs, el 29 de juliol a les 18 hores a l'Espai d'Arts Escèniques Casal d'Alella
Organitza: Ajuntament d'Alella i Ressò, Centre d'Estudis Musicals
Lloc: Gimnàs Escola Fabra
Preinscripcions: Del 9 al 20 de maig de 2022, fins a les 20h.
Contacte: Ressò, Centre d'Estudis Musicals
c/Ribas, 4 - 93 540 11 09 / 654 938 066- resso@resso.info
Observacions: Més informació a Ressò, Centre d'Estudis Musicals
Conjunts musicals. Música de cambra
Conjunts musicals
Música de Cambra, Conjunts Instrumentals i Combos de Música Moderna.
Un espai musical per a totes les persones que toquin algun instrument i desitgin formar part d'un conjunt musical.
Música de tots els gèneres i estils: Clàssica, Pop, Rock, Hip Hop, Funky, Soul etc
Grups per a nens, joves i adults.
Preu: 25€/trimestre
Professorat: Ressò Centre d'estudis musicals
Lloc: Ressò Centre d'Estudis Musicals
Inscripcions: Ressò Centre d'Estudis Musicals, de dilluns a divendres, de 17 a 19h. (c/Ribas, 4 - 93 540 11 09 - resso@resso.info)
Tastet d'instruments
Activitat per tenir un primer contacte amb diversos instruments (violí, piano, celo, flauta,...). Sessions setmanals de 15 minuts.
Dia: dimecres entre les 17 h i les 18h a Ressò.
Preu: 15€/trimestre
Edat: de 6 a 10 anys
Inscripcions: Es recolliran inscripcions a Ressò fins al 29 de setembre . En cas de més demanda que places es preveu un sorteig el 30 de setembre a les 18h.
Lloc: Ressò Centre d'Estudis Musicals
Inscripcions: Ressò Centre d'Estudis Musicals, de dilluns a divendres, de 17 a 19h. (c/Ribas, 4 - 93 540 11 09 - resso@resso.info)
Places limitades
El Rei Lleó, Mary Poppins i Grease
Font: Centre d'Estudis Musicals Ressò
Font: Centre d'Estudis Musicals Ressò
Font: Centre d'Estudis Musicals Ressò