Hivern: Matins de 9 a 14h i dijous de 16 a 18.30h
Estiu: Matins de 9 a 14.30h
Amb motiu de la Covid l'horari és de 9 a 14h i es recomana solicitar cita prèvia
Què fem?
La Regidoria de Serveis a les Persones s'encarrega de les polítiques d'habitatge de l'Ajuntament d'Alella. Entre d'altres accions, es gestiona el parc d'habitatges de protecció oficial del municipi, i la convocatòria d'ajuts a l'habitatge de lloguer per a joves de fins a 36 anys empadronats a Alella, així com els ajuts als propietaris i propietàries d'habitatges buits que els posin a lloguer a través de la Borsa de Lloguer del Consell Comarcal del Maresme.
La Junta de Govern Local va aprovar el 2 de març la llista provisional de persones admeses i excloses per participar al procés d'adjudicació de tres habitatges de lloguer social promoguts per l'Ajuntament a l'avinguda Ferran Fabra, 3, a l'edifici conegut popularment com "les cases dels mestres". Segons les bases de la convocatòria, aquesta nova promoció d'habitatges socials està destinada a famílies nombroses o monoparentals amb dos o més descendents a càrrec, amb ingressos moderats.Llegir més