Portada|Oficina Atenció Ciutadania
Filtrar esdeveniments
Oficina Atenció Ciutadania
Telèfon
935552339
Horari

Horari d'atenció: de dilluns a divendres de 8:30 a 14:00 i dijous tarda 16:15 a 19:00 h.
(14 d'abril de 2022, de l'1 de juny al 30 de setembre, i Festes de Nadal: dijous tarda tancat)

AVÍS IMPORTANT: Amb motiu de les obres d'instal·lació d'una plataforma elevadora a l'Ajuntament, l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania es traslladarà provisionalment a Can Lleonart a partir del 12 de desembre. 

Per realitzar consultes a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania podeu utilitzar els següents canals:

  •  WhatsAppAlella -
    • Accediu al número 644267149 a través de l'aplicació de WhatsApp
    • Poseu la paraula “Hola”
    • Del menú principal seleccioneu 5. Tramits i gestions
    • Del menú “Tramits i gestions” seleccioneu 3. ? Consultes diverses
  •  Correu electrònic:  alella.oac@alella.cat
  • Atenció telefònica:  Tel.  93 555 23 39 (de dilluns a divendres de 8:30 a 14 h)
  • Atenció telemàtica:  Per consultar la informació dels tràmits i serveis de l'Ajuntament, descarregar-vos els formularis, i presentar les sol·licituds i els documents us podeu adreçar a: www.alella.cat/tramits, les 24 h/dia durant els 365 dies de l'any.
  • Atenció presencial: L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania us atendrà presencialment (en horari d'obertura de l'oficina) en les vostres gestions amb l'Ajuntament, us recomanem que, per tal d'evitar esperes innecessàries us recomanem que sol·liciteu cita prèvia, especialment per a la gestió dels següents tràmits:

o   Presentació d'instàncies i documentació en paper al registre general de l'Ajuntament o registre per Finestreta Única a una altra administració

o   Emissió / revocació de certificat digital Id-cat

o   Tràmits relacionats amb el Padró d'Habitants

o   Inscripció al registre d'apoderaments Representa

Sol·licita cita

Què fem?

L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) ofereix tota la informació disponible sobre l'administració local i sobre el municipi, així com la possibilitat de tramitar bona part de les gestions amb l'Ajuntament d'una forma àgil i acurada. Aquest servei pretén atendre les necessitats de la població en les seves relacions amb l'Ajuntament, des d'una òptica integral, centrada en les persones i amb visió de proximitat, fomentant alhora l'ús de les TIC. És la principal via de comunicació entre els veïns i l'Ajuntament. És el front-office de l'administració municipal i està format per un equip de persones que pretenen apropar l'Administració a la població.

Més informació a la Carta de Serveis

Memòria de gestió 2020

Responsable polític
Israel Payà Todolí
Responsable tècnic
Anna Bruy 
Personal
4 Auxiliars administratives: M.Antònia Morón, Irene Schwenck i Marta Colom.
 
Pujar al principi de la pàgina