Portada|Oficina Atenció Ciutadania
Filtrar esdeveniments
Oficina Atenció Ciutadania
Telèfon
935552339
Horari

De dilluns a divendres de 8.30h a 14h
Dijous de 16.15h a 19h
Nadal, Setmana Santa i de juny a setembre: Dijous a la tarda tancat

Avís: mesures preventives arran de l'alerta sanitària per coronavirus 
 
Us informem que durant aquests dies per realitzar tràmits i consultes amb l'Ajuntament d'Alella s'han d'utilitzar de manera preferent els canals no presencials:

L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania us podrà atendre presencialment amb cita prèvia i únicament per a la gestió dels següents tràmits:

  • Presentació instàncies i documentació en paper al registre general de l'Ajuntament o registre per Finestreta Única.
  • Emissió / revocació de certificat digital id-cat.
  • Tràmits relacionats amb el Padró d'Habitants.

Podeu demanar cita prèvia:

  • Enviant un correu electrònica a alella.oac@alella.cat, indicant-nos el vostre nom, telèfon i motiu de la consulta.
  • Trucant al 93 555 23 39 (de dilluns a divendres 8.30 a 14 h).

Què fem?

L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) ofereix tota la informació disponible sobre l'administració local i sobre el municipi, així com la possibilitat de tramitar bona part de les gestions amb l'Ajuntament d'una forma àgil i acurada. Aquest servei pretén atendre les necessitats de la població en les seves relacions amb l'Ajuntament, des d'una òptica integral, centrada en les persones i amb visió de proximitat, fomentant alhora l'ús de les TIC. És la principal via de comunicació entre els veïns i l'Ajuntament. És el front-office de l'administració municipal i està format per un equip de persones que pretenen apropar l'Administració a la població.

Més informació a la Carta de Serveis

Responsable polític
Israel Payà Todolí
Responsable tècnic
Anna Bruy 
Personal
4 Auxiliars administratives: M.Antònia Morón, Irene Schwenck, Laura Fernández i Marta Colom.
 
Pujar al principi de la pàgina