Horari d'atenció: de dilluns a divendres de 8:30 a 14:00 i dijous tarda 16:15 a 19:00 h.
(14 d'abril de 2022, de l'1 de juny al 30 de setembre, i Festes de Nadal: dijous tarda tancat)
Per realitzar consultes a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania podeu utilitzar els següents canals:
Per consultar la informació dels tràmits i serveis de l'Ajuntament, descarregar-vos els formularis, i presentar les sol·licituds i els documents us podeu adreçar a:
L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania us podrà atendre presencialment amb cita prèvia per a la gestió dels següents tràmits:
Què fem?
L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) ofereix tota la informació disponible sobre l'administració local i sobre el municipi, així com la possibilitat de tramitar bona part de les gestions amb l'Ajuntament d'una forma àgil i acurada. Aquest servei pretén atendre les necessitats de la població en les seves relacions amb l'Ajuntament, des d'una òptica integral, centrada en les persones i amb visió de proximitat, fomentant alhora l'ús de les TIC. És la principal via de comunicació entre els veïns i l'Ajuntament. És el front-office de l'administració municipal i està format per un equip de persones que pretenen apropar l'Administració a la població.
Més informació a la Carta de Serveis