Portada|Oficina Atenció Ciutadania
Filtrar esdeveniments
Oficina Atenció Ciutadania
Telèfon
935552339

Horari d'atenció: de dilluns a divendres de 8.30 a 14 h  dijous tarda 16.15 a 19 h.

Horari d'atenció de l'1 de juny al 30 de setembre: de dilluns a divendres de 8.30 a 14 h
(Dijous Sant, de l'1 de juny al 30 de setembre, 31 d'octubre i Festes de Nadal: dijous tarda tancat)

Per realitzar consultes a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania podeu utilitzar els següents canals:

  •  WhatsAppAlella. AQUEST SERVEI NO ESTÀ OPERATIU.  DISCULPEU LES MOLÈSTIES 
    • Accediu al número 644267149 a través de l'aplicació de WhatsApp
    • Poseu la paraula “Hola”
    • Del menú principal seleccioneu 4. Tramits i gestions
    • Del menú “Tramits i gestions” seleccioneu 5. ? Consultes diverses
  •  Correu electrònic:  alella.oac@alella.cat
  • Atenció telefònica:  Tel.  93 555 23 39 (de dilluns a divendres de 8:30 a 14 h)
  • Atenció telemàtica:  Per consultar la informació dels tràmits i serveis de l'Ajuntament, descarregar-vos els formularis, i presentar les sol·licituds i els documents us podeu adreçar a: www.alella.cat/tramits, les 24 h/dia durant els 365 dies de l'any.
  • Atenció presencial: L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania us atendrà presencialment (en horari d'obertura de l'oficina) en les vostres gestions amb l'Ajuntament, us recomanem que, per tal d'evitar esperes innecessàries que sol·liciteu cita prèvia, especialment per a la gestió dels següents tràmits:

o   Presentació d'instàncies i documentació en paper al registre general de l'Ajuntament o registre per Finestreta Única a una altra administració

o   Emissió / revocació de certificat digital Id-cat

o   Tràmits relacionats amb el Padró d'Habitants

o   Inscripció al registre d'apoderaments Representa

Sol·licita cita

Què fem?

L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) ofereix tota la informació disponible sobre l'administració local i sobre el municipi, així com la possibilitat de tramitar bona part de les gestions amb l'Ajuntament d'una forma àgil i acurada. Aquest servei pretén atendre les necessitats de la població en les seves relacions amb l'Ajuntament, des d'una òptica integral, centrada en les persones i amb visió de proximitat, fomentant alhora l'ús de les TIC. És la principal via de comunicació entre els veïns i l'Ajuntament. És el front-office de l'administració municipal i està format per un equip de persones que pretenen apropar l'Administració a la població.

Més informació a la Carta de Serveis

Consultes més freqüents rebudes per la ciutadania 

En aquest ENLLAÇ trobareu les respostes a les preguntes més freqüents que la ciutadana fa a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania. Us recomanem que feu una ullada per comprovar que la vostra consulta té resposta en aquest apartat. 

 

Responsable polític
Marc Almendro Campillo
Responsable tècnic
Anna Bruy 
Personal
3 Auxiliars administratives: M.Antònia Morón, Irene Schwenck i Marta Colom.
 
Pujar al principi de la pàgina