Horari d'atenció: de dilluns a divendres de 8:30 a 14:00 i dijous tarda 16:15 a 19:00 h.
(Dijous Sant, de l'1 de juny al 30 de setembre i Festes de Nadal: dijous tarda tancat)
Per realitzar consultes a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania podeu utilitzar els següents canals:
Atenció presencial: L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania us atendrà presencialment (en horari d'obertura de l'oficina) en les vostres gestions amb l'Ajuntament, us recomanem que, per tal d'evitar esperes innecessàries us recomanem que sol·liciteu cita prèvia, especialment per a la gestió dels següents tràmits:
o Presentació d'instàncies i documentació en paper al registre general de l'Ajuntament o registre per Finestreta Única a una altra administració
o Emissió / revocació de certificat digital Id-cat
o Tràmits relacionats amb el Padró d'Habitants
o Inscripció al registre d'apoderaments Representa
Què fem?
L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) ofereix tota la informació disponible sobre l'administració local i sobre el municipi, així com la possibilitat de tramitar bona part de les gestions amb l'Ajuntament d'una forma àgil i acurada. Aquest servei pretén atendre les necessitats de la població en les seves relacions amb l'Ajuntament, des d'una òptica integral, centrada en les persones i amb visió de proximitat, fomentant alhora l'ús de les TIC. És la principal via de comunicació entre els veïns i l'Ajuntament. És el front-office de l'administració municipal i està format per un equip de persones que pretenen apropar l'Administració a la població.
Més informació a la Carta de Serveis