08328 Alella
Tel. 935552339 - WhatsAPPAlella 644194474
alella.ajuntament
NIF. P0800300F
Horari d'atenció: de dilluns a divendres de 8.30 a 14 h dijous tarda 16.15 a 19 h.
Horari d'atenció de l'1 de juny al 30 de setembre: de dilluns a divendres de 8.30 a 14 h
(Dijous Sant, de l'1 de juny al 30 de setembre, 31 d'octubre i Festes de Nadal: dijous tarda tancat)
Per realitzar consultes a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania podeu utilitzar els següents canals:
Atenció presencial: L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania us atendrà presencialment (en horari d'obertura de l'oficina) en les vostres gestions amb l'Ajuntament, us recomanem que, per tal d'evitar esperes innecessàries que sol·liciteu cita prèvia, especialment per a la gestió dels següents tràmits:
o Presentació d'instàncies i documentació en paper al registre general de l'Ajuntament o registre per Finestreta Única a una altra administració
o Emissió / revocació de certificat digital Id-cat
o Tràmits relacionats amb el Padró d'Habitants
o Inscripció al registre d'apoderaments Representa
Què fem?
L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) ofereix tota la informació disponible sobre l'administració local i sobre el municipi, així com la possibilitat de tramitar bona part de les gestions amb l'Ajuntament d'una forma àgil i acurada. Aquest servei pretén atendre les necessitats de la població en les seves relacions amb l'Ajuntament, des d'una òptica integral, centrada en les persones i amb visió de proximitat, fomentant alhora l'ús de les TIC. És la principal via de comunicació entre els veïns i l'Ajuntament. És el front-office de l'administració municipal i està format per un equip de persones que pretenen apropar l'Administració a la població.
Més informació a la Carta de Serveis
Consultes més freqüents rebudes per la ciutadania
En aquest ENLLAÇ trobareu les respostes a les preguntes més freqüents que la ciutadana fa a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania. Us recomanem que feu una ullada per comprovar que la vostra consulta té resposta en aquest apartat.