Notícies
Publicat el 7 de juliol de 202007.07.2020
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Versió per imprimir
L'Organisme de Gestió Tributària reobre a Alella amb cita prèvia
ORGT

El dimarts 7 de juliol s'obre al públic l'oficina de l'ORGT situada a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania del nostre municipi. L'atenció presencial a l'oficina es portarà a terme dos dies a la setmana (dimarts i dijous), en horari de 8:30 a 14 h, amb cita prèvia obligatòria, com a  conseqüència  de  les mesures organitzatives de prevenció davant de la crisi sanitària de la Covid-19. La cita prèvia estarà orientada exclusivament a la realització de tràmits i no que els contribuents compareguin a l'oficina per demanar informació, ja que per a això s'han establert altres canals de comunicació amb l'ORGT, com pot ser el correu electrònic o el canal telefònic 934729191).

També s'han exclòs de la cita prèvia aquells tràmits ràpids com podria ser recollir un document per pagar o un justificant de pagament. Aquests tràmits es visualitzaran quan un contribuent sol·liciti cita prèvia per la web però amb la finalitat d'informar-lo dels diferents canals a traves dels quals pot sol·licitar o obtenir el document per pagar o justificant de pagament. Si el contribuent intenta sol·licitar-los mitjançant cita prèvia el sistema no li ho deixarà fer i el reconduirà als canals telemàtics i telefònics habilitats actualment.

Per tant, es poden diferenciar dos tipus de tràmits:

- Tràmits que s'atendran mitjançant atenció presencial amb cita prèvia obligatòria:

  • Presentació de documentació al registre
  • IBI / Cadastre (sol·licitud de beneficis fiscals i presentació de documentació cadastral)
  • IVTM (sol·licitud de beneficis fiscals i canvis de domicili en els permisos de circulació i conducció)
  • IIVTNU - Plusvàlues (sol·licitud de beneficis fiscals i autoliquidacions de plusvàlues)
  • ICIO (sol·licitud de beneficis fiscals, declaració / autoliquidació inicial a compte i declaració final)
  • Taxes / preus públics (sol·licitud de beneficis fiscals i autoliquidació)
  • Fraccionaments i ajornaments
  • ATC / Registre decloaracions (presentació de documentació al registre)
  • PIC Certificat cadastral (sol·licitud)  

-Tràmits que no s'atendran presencialment i que per tant no es podrà sol·licitar cita prèvia, es reconduiran al tràmit per atenció telemàtica i telefònica:

  • Pagaments i devolucions (sol·licitud de devolució d'ingressos, domiciliacions, documents per pagar, justificants de pagament)
  • Embargaments i subhastes (consulta informació d'embargament de comptes corrents, consulta d'informació d'embargament de sous i salaris, consulta d'informació d'altres embargaments, consulta de subhastes / adjudicacions directes)
  • Multes (identificació del conductor, consulta de fotografia i altres consultes)
  • Altres tràmits.   
Pujar al principi de la pàgina