Els formularis
 
Elecció d'una pel·lícula de Nadal pel Consell d'Infància

Aquest any arriba la Mostra de Cinema de Nadal a Alella, que tindrà lloc els dies 28-29-30 de desembre i 2-3 de gener. Tal i com va demanar el Consell d'Infància el curs passat, els infants que representa podeu triar la pel·lícula que es projectarà el dia 28 de desembre inaugurant la Mostra:

-POLAR EXPRESS (2004): La nit de Nadal, un infant s'embarca en una aventura màgica cap al pol nord al Polar Express, mentre aprèn sobre l'amistat, la valentia i l'esperit del Nadal.

-L'ORIGEN DELS GUARDIANS (2012): Quan un esperit maligne, Ombra, intenta conquerir el món, els Guardians s'uniran per protegir els desitjos, les creences i la imaginació de tots els infants.

-ARTHUR CHRISTMAS (2011): Durant la gran operació de repartiment de regals que cada any posa en marxa Santa Claus, se'n perd un entre els centenars de milions de presents. És llavors quan Arthur, el fill més jove de Santa Claus, s'ha d'embarcar en una divertida i emocionant missió contra rellotge per lliurar l'últim paquet abans que claregi.

-FROZEN (2013): Quan la recent coronada reina Elsa usa accidentalment el seu poder de convertir les coses en gel, la seva germana Anna uneix forces amb un home de la muntanya, el seu ren i un ninot de neu, per canviar les condicions climàtiques.

DADES PARTICIPANTS
*Escola
*Curs
*Grup
*Quina pel·lícula us agradaria que es projecti?
Cliqueu per veure l'ajuda *
He llegit i accepto la política de privacitat

Protecció de Dades

Totes les dades facilitades seran tractades amb estricta confidencialitat d'acord amb la normativa vigent de protecció de dades personals. Mitjançant l'enviament d'aquesta sol·licitud, el remitent dóna el seu consentiment al tractament automatitzat de les dades incloses. Les dades facilitades no seran objecte de cessió a tercers. Li informem que vostè té dret d'accés al fitxer, rectificació i cancel·lació de les seves dades, i pot exercir aquests drets enviant un correu electrònic a alella.alellajove@alella.cat. Les dades sol·licitades són les estrictament necessàries per a la correcta identificació del remitent, portar a terme les tasques físiques d'administració, i enviament d'informació sobre activitats o actuacions de l'Ajuntament d'Alella. Per tant, són les adequades, correctes i no excessives en relació a l'àmbit i les finalitats. Informació sobre protecció de dades personals. 

Pujar al principi de la pàgina