08328 Alella
Tel. 935552339 - WhatsAPPAlella 644194474
alella.ajuntament
NIF. P0800300F
L'Ajuntament ha tornat a convocar el concurs per triar el cartell de la Festa Major de Sant Feliu que se celebrarà del 30 de juliol al 3 d'agost. El concurs és obert tant a professionals com a artistes novells, de forma individual o col·lectiva. Les persones participants en el concurs podran presentar un màxim de dues propostes de cartell i la presentació només es farà de forma telemàtica i cal fer-la abans del 4 de maig a les 24 hores.
L'obra guanyadora serà que obtingui una millor valoració en el còmput de vots del jurat i de la ciutadania. La votació popular es farà del 8 al 16 de maig. El resultat es farà públic al web municipal el 19 de maig al web municipal i a les xarxes socials.
Requisits
Procediment per concursar i documentació a presentar
Termini
Data límit de presentació de les propostes: 4 de maig de 2025, a les 24h.
Criteris de puntuació
La puntuació màxima que podrà rebre un projecte serà de 10 punts; 6 provinents del jurat i 4 de la votació popular. En una primera fase, el tècnic/a de l’àrea de Comunicació farà una preselecció de totes les obres que compleixin els requisits tècnics i aquestes passaran a ser avaluades pel jurat i el vot popular. Així, la suma de la puntuació del jurat i del vot popular determinarà l'obra guanyadora del concurs.
El jurat
El jurat estarà format pel Regidor/a de festes, un/a membre de l'àrea de Comunicació de l'Ajuntament d'Alella, un/a dissenyador/a o professional de disciplines properes al món del disseny, un/a representant de la Comissió de Treball de la Festa Major. Cap dels membres del jurat podrà participar en el concurs de l'edició actual. A la sessió de deliberació també hi assistirà una persona que treballa a l’àrea de festes de l'Ajuntament d'Alella que actuarà com a Secretària del jurat, amb veu però sense vot.
El jurat farà servir el següent barem de puntuació i criteris:
Total màxim de 100 punts. Aquests 100 punts equivaldran als 6 punts que, com a màxim, podrà atorgar el jurat.
Votació popular
Les propostes seran exposades virtualment a través de la pàgina web i els comptes de l'Ajuntament a Facebook i instagram. Les persones només podran emetre el seu vot de manera online a través d'un FORMULARI que es penjarà a aquesta pàgina web. També es podrà votar presencialment a Can Lleonart els dies 21, 22, 23, 24 (només matí) i els dies 27, 28, 29 i 30 en horari de dilluns a dijous, de 8.30 a 13h i de 16.30 a 20h, i divendres, de 8.30 a 13h.
El període de votació popular s'obre del 8 al 16 de maig
Veredicte
El resultat de la votació popular es farà públic el 19 de maig al web de l'Ajuntament.
Premis
Hi haurà un únic premi valorat en 500 euros subjecte a les retencions fiscals corresponents.
Consulteu les bases de la convocatòria en aquest ENLLAÇ