08328 Alella
Tel. 935552339 - WhatsAPPAlella 644267149
alella.ajuntament
NIF. P0800300F
L'Ajuntament ha tornat a convocar el concurs per triar el cartell de la Festa Major de Sant Feliu que se celebrarà del 31 de juliol al 4 d'agost. El concurs és obert tant a professionals com a artistes novells, de forma individual o col·lectiva. Les persones participants en el concurs podran presentar un màxim de dues propostes de cartell i la presentació només es farà de forma telemàtica i cal fer-la abans del 16 de maig a les 24 hores.
L'obra guanyadora serà que obtingui una millor valoració en el còmput de vots del jurat i de la ciutadania. La votació popular es farà del 20 al 30 de maig. El resultat es farà públic al web municipal el 31 de maig al web municipal i a les xarxes socials.
Requisits
Procediment per concursar i documentació a presentar
Termini
Data límit de presentació de les propostes: 16 de maig de 2024, a les 24h.
Criteris de puntuació
La puntuació màxima que podrà rebre un projecte serà de 10 punts; 6 provinents del jurat i 4 de la votació popular. En una primera fase, el tècnic/a de l’àrea de Comunicació farà una preselecció de totes les obres que compleixin els requisits tècnics i aquestes passaran a ser avaluades pel jurat i el vot popular. Així, la suma de la puntuació del jurat i del vot popular determinarà l'obra guanyadora del concurs.
El jurat
El jurat estarà format pel Regidor/a de festes, un/a membre de l'àrea de Comunicació de l'Ajuntament d'Alella, un/a dissenyador/a o professional de disciplines properes al món del disseny, un/a representant de la Comissió de Treball de la Festa Major. Cap dels membres del jurat podrà participar en el concurs de l'edició actual. A la sessió de deliberació també hi assistirà una persona que treballa a l’àrea de festes de l'Ajuntament d'Alella que actuarà com a Secretària del jurat, amb veu però sense vot.
El jurat farà servir el següent barem de puntuació i criteris:
Total màxim de 100 punts. Aquests 100 punts equivaldran als 6 punts que, com a màxim, podrà atorgar el jurat.
Votació popular
Les propostes seran exposades virtualment a través de la pàgina web i els comptes de l'Ajuntament a Facebook i instagram. Les persones només podran emetre el seu vot de manera online a través d'un FORMULARI que es penjarà a aquesta pàgina web. També es podrà votar presencialment a Can Lleonart els dies 21, 22, 23, 24 (només matí) i els dies 27, 28, 29 i 30 en horari de dilluns a dijous, de 8.30 a 13h i de 16.30 a 20h, i divendres, de 8.30 a 13h.
El període de votació popular s'obre del 20 al 30 de maig
Veredicte
El resultat de la votació popular es farà públic el 31 de maig al web de l'Ajuntament.
Premis
Hi haurà un únic premi valorat en 500 euros subjecte a les retencions fiscals corresponents.
Consulteu les bases de la convocatòria en aquest ENLLAÇ