Des de desembre de 2020 la ciutadania té una nova manera de relacionar-se amb l'Ajuntament, de forma ràpida i directa. És el WhatsAppAlella, un canal municipal que permet la comunicació bidireccional i que està a l'abast de tots els veïns i veïnes d'Alella que disposin de mòbil i accés a Internet.
El funcionament és molt senzill i intuïtiu:
- Només cal accedir al número 644267149 a través de l'aplicació de WhatsApp i posar la paraula "Hola"
- A partir d'aquest moment un assistent virtual facilita les instruccions per fer ús del servei: l'elecció de l'idioma (hi ha l'opció de fer-ho en català i castellà) i el missatge sobre la normativa de protecció de dades per continuar utilitzant el canal.
- Un cop realitzada l'alta al WhatsAppAlella, ja es pot accedir al menú principal des d'on s'accedeix a les següents funcions:
- Informació municipal d'interès general (transports, farmàcies de guàrdia, tràmits, tributs, notícies, agenda i informació turística)
- Contacta amb el teu alcalde
- Avís d'incidència (de mobiliari urbà, via pública, neteja viària, contenidors i abocaments, medi ambient o altres)
- Informació dones i LGTBI+
- Bústia Covid-19
- Tràmits i gestions
- Consulta els butlletins municipals
- Les meves preferències
- Finalitzar
- Per accedir a cadascuna de les funcions, només cal posar el número corresponent i directament rebreu un missatge amb l'accés a la vostra selecció. Podeu mantenir la comunicació i accedir a la resta de funcions si escriviu el número 1, per tornar al menú principal, o bé tancar la comunicació posant l'opció 2 de finalitzar.
A més d'un servei directe de relació amb la ciutadania, el WhastAppAlella també permet rebrer alertes i avisos per part de la l'Ajuntament d'una manera ràpida i eficient.