Portada|Seguretat i prevenció
Seguretat i prevenció
Telèfon
935552412
Horari
24 hores de servei

Què fem?

L'Ajuntament destina una part important dels seus recursos a la seguretat i prevenció, a través de mitjans tècnics i humans. La Policia Local és l'encarregada de vetllar per la seguretat ciutadana, garantir els drets individuals i les llibertats públiques, així com fer complir les ordenances, bans municipals i altres disposicions municipals. Les tasques policials són diverses i abasten diferents àmbits com ara l'administratiu, l'assistencial, el de seguretat i el de control del trànsit. També porta a terme campanyes de prevenció i sensiblització.

Responsable polític
Israel Payà Todolí
Responsable tècnic
Josep Antoni Gómez (sotsinspector)
Personal

1 sergent: Ferran Guasch
3 caporals: Antonio Sánchez, Albert Coll i Ivan Rebollo
15 agents
1 auxiliar administrativa: Rafaela Matos 

 

DESTAQUEM

La regidoria de Seguretat Ciutadana està duent a terme la campanya anual de seguretat als comerços, coincidint amb l’època de major activitat comercial amb les compres nadalenques. La mesura té l'objectiu de prevenir els actes delictius que s'accentuen amb l'augment de l'activitat comercial i l'afluència de gent al carrer.Llegir més

La Policia Local d'Alella ha rebut una distinció de la Prefectura Superior de Policia de Catalunya en reconeixement a "la seva inestimable professionalitat, dedicació i compromís" en la col·laboració amb el Cos de la Policia Nacional. El sotsinspector de la Comissaria d'Alella, Josep Antoni Gómez, va recollir la placa amb la distinció que es va lliurar el passat 9 d'octubre durant l'acte de commemoració del Dia de la Policia Nacional.Llegir més

L'oficina mòbil del DNI ha programat una nova sessió per tramitar el DNI a Alella: el 2 de febrer de 2026 (lliurament 9 de febrer) i el 4 de març de 2026(lliurament 11 de març de 2026). La tramitació és fa a Can Lleonart però cal demanar cita prèvia a la Policia Local d'Alella (935552412) Llegir més
Pujar al principi de la pàgina