08328 Alella
Tel. 935552339 - WhatsAPPAlella 644194474
alella.ajuntament
NIF. P0800300F
22/06/2005
El mes de juliol és per als joves alellencs i alellenques moment de gaudir de les activitats que hi ha programades dins l'Estiu Jove, una proposta que ofereix cinema, cursos, sortides, campionats, xerrades, música i moltes coses més per passar-s'ho d'allò més bé durant les vacances. Enguany el calendari d'activitats és ben extens i abarca matí, tarda i nit des del 30 de juny fins el 28 de juliol.
La primera activitat prevista serà una festa. I és que el dia 30 de juny farà un any de la inauguració del Casal de Joves de Can Gaza, i aquest serà motiu de celebració. Després, els esportistes es podran apuntar a un bateig de vela, a un curs d'iniciació al windsurf o a un curs d'iniciació al tennis.
L'Estiu Jove ha programat també diverses sortides. La més destacada d'aquesta edició és una ruta a peu pel Pirineu que durarà tres dies i es farà del 8 al 10 de juliol. Després també es farà una passejada en caiac per les Illes Medes i un circuit d'aventura en què els més atrevits podran anar en miniquads, pujar un rocòdrom, baixar per una tirolina o practicar el tir amb arc.
Una de les propostes que any rere any ha anat assolint més èxit són les Nits Alternatives. En elles s'hi proposa una nit de contes per a joves i adults, una nit de teatre, una nit en què es combinarà la poesia amb l'observació astronòmica, una nit de crítica social amb el passi del documental Madrid 11-M, i una nit de cantautors, en què actuaran Narcís Perich, Raül Moya, El Loco Tidiano, Kaskete i More. A més, a les diferents sessions de cinema a la fresca, que es faran cada divendres a les 22 hores, es podrà veure pel·lícules com Els Increïbles, Los Chicos del Coro, Shrek 2, Noviembre, Harry Potter i el pres d'Azkaban, La Terminal, L'Espantataurons i Good Bye Lenin.
Al cicle El Món amb ulls joves, diversos alellencs parlaran dels seus viatges a països com Brasil, Noruega, Costa Rica i Austràlia i en el programa de cursos i tallers es podrà aprendre nocions d'animació digital, a realitzar curtmetratges, a editar vídeo, ballar capoeira, fer de discjòquei, fer de cangur i participar en un taller de ioga del riure.
Tot plegat, juntament amb les activitats que oferirà durant tot el mes el Casal de Joves permetrà que aquest estiu sigui d'allò més entretingut.