Versió per imprimir
Cursos trimestrals i monogràfics
CURSOS I TALLERS DEL DIVENDRES

Apunta't a través del formulari d'inscripció ➡️ alella.cat/canlleonartinscripcions



NOU - TALLER D'INSTAGRAM

Coneixerem millor el funcionament d'Instagram i aprendrem a fer-ne un ús més pràctic i creatiu. Descobrirem eines, recursos i trucs per publicar continguts, millorar el perfil i comunicar-nos a través d'aquesta xarxa social.

  • Divendres 27 de novembre de 17 a 19 h
  • Preu: 20 € (quota única)
  • Professora: Laura González, especialista en xarxes socials

 


NOU - DECORACIÓ NADALENCA AMB FUSTA: Arbres i estrelles

Vols donar un toc càlid, natural i únic a la teva llar aquest Nadal? Et proposem connectar amb la teva part més artesanal i a crear els teus propis arbrets de Nadal i estrelles de fusta. Peces úniques, fetes per tu, que ompliran de màgia qualsevol racó o que es convertiran en el regal perfecte per a algú especial.

  • Divendres 27 de novembre de 17 a 19 h
  • Preu: 22 € (quota única)
  • Professora: Alba Quiroga, artesana especialitzada amb fusta


CUINA ITALIANA EN ITALIÀ: divendres nyoquis!

Aprendrem a preparar dues receptes amb nyoquis: de patata i de ricotta. Es tracta d'un taller pràctic on descobriràs com fer la massa i cuinar-los per acabar tastant-los. Una proposta deliciosa per endinsar-te en la cuina italiana parlant en Italià!

  • Divendres 27 de novembre d'11 a 13 h
  • Preu: 25 € (quota única)
  • Professora: Michela d'Auria, diplomada Hofmann i titular del projecte La Mia Scuola, italià i cuina.

Podeu fer les inscripcions directament a Can Lleonart i a través del formulari d'inscripcions a alella.cat/canlleonartinscripcions


Pujar al principi de la pàgina