08328 Alella
Tel. 935552339 - WhatsAPPAlella 644267149
alella.ajuntament
NIF. P0800300F
La participació creix, any darrere any, al sorteig de paneres nadalenques que organitza l'Ajuntament per promocionar l'activitat comercial. En aquesta quarta edició s'han recollit 753 paperetes - 93 més que l'any anterior- i tenint en compte que cada una de les butlletes suposa un compra de 20 euros o més en algun dels 29 establiments adherits a la campanya, això significa una despesa de més de 15.646 euros en aquests establiments, entre l'1 de desembre i el 5 de gener.
Mireu la llista que acompanya aquesta informació i si esteu en ella, us felicitem perquè sou una de les persones agraciades en el sorteig de paneres amb vals per comprar als comerços d'Alella que es va fer el passat 11 de gener de 2024.
L'Ajuntament s'està posant en contacte amb les persones guanyadores que poden passar a recollir els vals de compra del 5 al 8 de febrer a Can Lleonart, en horari de 9 a 14h i de 17 a 20h. Aquests vals (cinc de 20 euros) es podran bescanviar, entre l'1 de març i el 31 de maig de 2024 als 29 establiments que han participat en la campanya.
PERSONES GUANYADORES D'UNA DE LES 52 PANERES
En el marc de les accions que es duen a terme per promocionar l'activitat comercial a Alella dins de la campanya "Em quedo a Alella, jo compro a Alella", la regidoria de Promoció Econòmica promou, per tercer any consecutiu, la un sorteig de paneres nadalenques per donar suport al teixit comercial del poble durant el Nadal. La iniciativa anima la ciutadania a fer les seves compres nadalenques als establiments comercials del municipi, premiant la compra local amb l'entrada en un sorteig de vals que es poden utilitzar per comprar als establiments del municipi que s'adhereixen a aquesta campanya.
Participació dels establiments
Poden participar els establiments amb local a peu de carrer situats a Alella i per fer-ho cal que prèviament s'inscriguin a la campanya emplenant aquest FORMULARI. Les inscripcions es poden fer del 6 al 13 de novembre de 2023 i seran admeses segons ordre d'arribada.
Participació de les persones compradores
Les persones participants no han de tramitar cap inscripció a la campanya, només hauran de realitzar una compra superior a 20 euros en algun dels establiments adherits a la campanya en durant el període entre l'1 de desembre de 2023 i el 5 de gener de 2024. Amb el tiquet de comprar caldrà anar a Can Lleonart, de dilluns a divendres de 10 a 14h, o a l'Espai d'Arts Escèniques Casal d'Alella, de dilluns a divendres de 17 a 20.30h, per omplir una butlleta amb les dades personals i dipositar-la a la urna que després servirà per fer el sorteig.
Les paneres amb els vals de compra se sortejaran el mes de gener, entre totes les butlletes recollides en la campanya. Els vals que integren la panera s'hauran de bescanviar a partir de l'1 de març i fins al 31 de maig de 2024.
Consulteu les bases de la campanya en aquest ENLLAÇ