Filtrar esdeveniments
Els formularis
Publicat el 7 de novembre de 202407.11.2024
Recollida dades personals i familiars de Consellers/es Titulars i Suplents del Consell d'Infància d'Alella

Recollim les presents dades per tal de formalitzar la relació entre l'ajuntament i les famílies, en relació al Consell d'Infància d'Alella.

TOTA LA INFORMACIÓ RECOLLIDA SERVIRÀ PER:

- Garantir les ASSEGURANCES necessàries
- Mantenir-vos correctament INFORMATS/DES de tot el procés i les activitats
- GESTIONAR correctament les ACTIVITATS i possibles incidències que puguin sorgir
- Respondre als vostres DUBTES, NECESSITATS o DIFICULTATS

Si voleu més informació o teniu algun dubte, podeu contactar amb l'equip que dinamitza el Consell d'Infància
(Mireia,Martí i Elena)
Tel. 672 61 62 62
alella.cinfancia@alella.cat

*
*
En cas de ser representant a una escola d'Alella, a quina aula representes?
Dades infant
*
*Data de naixement ( - - )
*És Titular o Suplent?
*Gènere
*
Dades progenitor 1
*
*
*
*
Dades progenitor 2
*Voleu que creem un grup de difusió de whatsupp?
*El/la vostre/a fill/a té alguna intolerància alimentària o necessitat a tenir en compte?
*Autoritzo a què el meu fill/a realitzi les sortides en grup que s'estableixin com a membre del Consell d'Infants dins o fora del poble, havent estat prèviament informat/da sobre el lloc de la sortida, la durada i l'objectiu de la mateixa.
*Publicació en mitjans de comunicació propis de l'Ajuntament (web's, blogs, xarxes socials, publicacions internet, etc.)
*Autoritzo al meu/la meva fill/a a marxar sol/a a casa una vegada acabada l'activitat.
Cliqueu per veure l'ajuda *
He llegit i accepto la política de privacitat

Pujar al principi de la pàgina