08328 Alella
Tel. 935552339 - WhatsAPPAlella 644267149
alella.ajuntament
NIF. P0800300F
A les pròximes eleccions al Parlament de Catalunya que se celebraran el 12 de maig, les persones que ho desitgin podran sol·licitar el vot per correu, de manera telemàtica o presencialment. Per fer la sol·licitud telemàtica, caldrà identificar-se amb un certificat digital reconegut, com és l’idCAT Certificat, un certificat emès per l'AOC, que permet fer aquest tràmit de forma ràpida, senzilla i segura.
La sol·licitud del vot per correu es pot fer des del 19 de març de 2024 fins al 2 de maig.
En el cas que no disposeu de certificat digital, se us pot emetre a l'Ajuntament d'Alella com a Entitat de Registre Id-Cat. Cal demanar cita prèvia i presentar-se el dia e la cita amb l'original del DNI vigent.
Un cop el tinguis descarregat i instal·lat al teu ordinador, ja podràs utilitzar-lo per fer tràmits amb les administracions.
Trobaràs tota la informació sobre el funcionament de l'idCAT Certificat al Portal de Suport.
Dates de les eleccions al Parlament 2024 pel que fa a vot per correu:
• Dimarts, 19 de març: s'obre el període per demanar el vot per correu.
• Dilluns 22 d'abril: comença a enviar-se la documentació per votar per correu i s'obre el termini per depositar el vot per correu.
• Dijous 2 de maig: acaba el termini per demanar el vot per correu.
• Diumenge 5 de maig: finalitza l'enviament de la documentació per votar per correu.
• Dimecres 8 de maig: finalitza el termini per dipositar el vot per correu, tot i que aquesta data pot variar si així ho decideix la Junta Electoral.