Filtrar esdeveniments
Notícies
Publicat el 26 de juny de 202326.06.2023
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Versió per imprimir
L'Ajuntament torna a convocar les associacions a participar en el Consell de Poble
logo Alella Participa

L'Ajuntament ha obert una nova convocatòria perquè les associacions del municipi puguin presentar les sol·licituds per participar en el Consell de Poble. El termini per presentar les sol·licituds és del 26 de juny al 3 de juliol. 

El Consell de Poble es va constituir el 22 de març de 2023 amb nou format renovat seguint els criteris establerts al Reglament de Participació Ciutadana del Poble d'Alella aprovat el juliol de 2022. La normativa estableix que formaran part del Consell de Poble fins a 18 membres, com a representants d'associacions i col·lectius del poble i fins a 6 persones com a representants de la ciutadania a títol individual. El nombre de candidatures presentades per part de les associacions va ser molt inferior, de manera que Consell es va constituir formalment amb 6 representants d'associacions, 2 representants de col·lectius i 6 representants de la ciutadania a títol individual. Per aquest motiu es torna a obrir un nou termini de presentació de sol·licituds amb l'objectiu d'incrementar la representació de les associacions del municipi. 

Les proposicions de candidatura s'hauran de presentar mitjançant instància genèrica a través del web de l'Ajuntament d'Alella www.alella.cat/tramits 


 

Pujar al principi de la pàgina