Notícies
Publicat el 12 d'abril de 202212.04.2022
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Versió per imprimir
Taller d'ocupació sobre els tràmits que es poden realitzar amb certificat digital
curs Certificat Digital

El Servei Local d'Ocupació organitza un taller formatiu per aprendre a fer tràmits amb certificat digital. El taller és gratuït, consta de 6 hores i es farà els dies 13 i 16 de maig, de 9.30 a 12.30h a la sala d'informàtica de les Antigues Escoles Fabra.

L'objectiu del taller és explicar les utilitats que té el certificat digital de la Generalitat idCat perquè les persones en situació de recerca de feina es beneficiïn del seu ús, contribuint així a la seva formació digital. Al curs es tractarà qüestions d'utilitat com ara com sol·licitar, descarregar, instal·lar i fer còpies de seguretat del certificat digital. S'ensenyaran a fer tràmits amb organismes com el SOC, SEPE, Seguretat Social, Agència Tributària, Ministeri de Justícia, ajuntaments i altres tràmits per accedir a l'oferta universitària o a consultar els punts del carnet de conduir. Les sessions seran molt pràctiques i permetran sol·licitar, descarregar, instal·lar el certificat i fer els tràmits que es practiquen a l'aula. 

El taller s'adreça preferentment a persones en situació de recerca de feina que estiguin interessades a aprendre a utilitzar un certificat digital i tindran preferència les persones inscrites als serveis locals d'ocupació d'Alella, El Masnou i Teià. Per participar cal fer la inscripció prèvia en aquest FORMULARI. 

Més informació a www.alella.cat/tallersocupacio

Pujar al principi de la pàgina