08328 Alella
Tel. 935552339 - WhatsAPPAlella 644267149
alella.ajuntament
NIF. P0800300F
L'Ajuntament ha convocat a totes les entitats del municipi a una nova sessió del Consell de Poble que se celebrarà aquest dimarts 17 de novembre de forma telemàtica. En aquesta trobada es donarà compte de la resolució de les subvencions, així com de les línies generals dels pressupostos municipals de 2021 i la revisió del Pla d'Actuació Municipal per adaptar-lo a les necessitats derivades de la Covid-19.
A la sessió també s'informarà de totes les iniciatives impulsades des de la regidoria de Participació Ciutadana, com ara la plataforma Decidim.Alella i els processos de participació que es duen a terme, així com de l'entrada en vigor des del passat mes d'agost dels reglaments de Registre municipal i de suport i recursos per a les associacions i col·lectius d'Alella. La reunió acabarà amb un torn de precs i preguntes.
Per tal de garantir les mesures de seguretat, la reunió es farà de forma telemàtica a través de la plataforma Zoom. L'enllaç per poder-se connectar s'ha enviat juntament amb la convocatòria que realitzada a cada entitat