Filtrar esdeveniments
Notícies
Publicat el 10 de gener de 202010.01.2020
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Versió per imprimir
Alella es dota d'una Ordenança de Transparència i d'Administració Electrònica
Tràmits

El Ple del 19 de desembre va aprovar inicialment l´Ordenança de Transparència i d'Administració Electrònica. És una nova ordenança que regula la utilització dels mitjans electrònics en l´àmbit de l'Ajuntament d'Alella, per tal de facilitar la consecució més eficaç dels principis de simplificació, transparència, proximitat i servei efectiu als ciutadans i ciutadanes, la tramitació del procediment administratiu municipal i la participació ciutadana per aquests mitjans. L'Ordenança està a exposició pública del 8 de gener al 19 de febrer, ambdós inclosos. 

La normativa té entre els seus objectius reforçar els drets i facilitar el compliment els deures que han de regir les relacions per mitjans electrònics de la ciutadania amb l'Ajuntament; concretar les obligacions de transparència de les organitzacions del sector públic i el sector privat municipal, així com els drets de la ciutadania en relació amb la participació per mitjans electrònics; impulsar l´ús dels mitjans electrònics de procediments administratius i fixar les condicions d´ús de la factura electrònica en les relacions jurídiques entre proveïdors de béns i serveis i l'Ajuntament.

L'ordenança, que entrarà en vigor un cop superat els tràmits d'exposició pública, va ser aprovada amb els vots a favor d'ERC+SxA, JxCAT, Gd'A, Cs, AP-PSC i l'abstenció de AA-CUP. 
anunci Ordenança transparència

anunci Ordenança transparència

Fitxer: Ordenanca_de_transparencia_i_administracio_electronica.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 1
Mida: 92.39 kB

Abans de ser presentada a aprobació del Ple es va fer la consulta prèvia a la ciutadania, entre el 2 i el 15 d'octubre de 2019.  

Pujar al principi de la pàgina