X
Emergència sequera
Portada|Seguretat i prevenció
Seguretat i prevenció
Telèfon
935552412
Horari
24 hores de servei

Què fem?

L'Ajuntament destina una part important dels seus recursos a la seguretat i prevenció, a través de mitjans tècnics i humans. La Policia Local és l'encarregada de vetllar per la seguretat ciutadana, garantir els drets individuals i les llibertats públiques, així com fer complir les ordenances, bans municipals i altres disposicions municipals. Les tasques policials són diverses i abasten diferents àmbits com ara l'administratiu, l'assistencial, el de seguretat i el de control del trànsit. També porta a terme campanyes de prevenció i sensiblització.

Responsable polític
Israel Payà Todolí
Responsable tècnic
Josep Antoni Gómez (sotsinspector)
Personal

1 sergent: Ferran Guasch
3 caporals: Antonio Sánchez, Albert Coll i Ivan Rebollo
15 agents
1 auxiliar administrativa: Rafaela Matos 

 

DESTAQUEM

El front comú contra els robatoris comença a donar els seus fruits. L'any 2023 es va tancar amb un total de 38 denúncies per robatoris amb força a domicilis, un 45% menys dels enregistrats l'any anterior. És la xifra més baixa dels darrers deu anys, exceptuant l'any de pandèmia amb les mesures de confinament que va comportar. Llegir més

L'Ajuntament alerta d'un nou intent d'estafa a través de missatges de whatsapp o trucades telefòniques en les quals es demana el pagament de factures  d'impostos o taxes municipals, fent-se passar per personal de l'Ajuntament i demanant l'ingrés de l'import en un compte bancari.Llegir més

L'oficina mòbil del DNI ha programat una nova sessió per tramitar el DNI electrònic a Alella: el 30 d'abril (recollida 7 de maig) i el 6 de juny (recollida 11 de juny). La tramitació és fa a Can Lleonart però cal demanar cita prèvia a la Policia Local d'Alella (935552412) Llegir més
Pujar al principi de la pàgina