08328 Alella
Tel. 935552339 - WhatsAPPAlella 644194474
alella.ajuntament
NIF. P0800300F
Què fem?
L'Ajuntament destina una part important dels seus recursos a la seguretat i prevenció, a través de mitjans tècnics i humans. La Policia Local és l'encarregada de vetllar per la seguretat ciutadana, garantir els drets individuals i les llibertats públiques, així com fer complir les ordenances, bans municipals i altres disposicions municipals. Les tasques policials són diverses i abasten diferents àmbits com ara l'administratiu, l'assistencial, el de seguretat i el de control del trànsit. També porta a terme campanyes de prevenció i sensiblització.
1 sergent: Ferran Guasch
3 caporals: Antonio Sánchez, Albert Coll i Ivan Rebollo
15 agents
1 auxiliar administrativa: Rafaela Matos
L’índex delictiu es manté molt per sota de la mitjana catalana, tot i que creix l'activitat policial fins a 2.535 intervencions l'any 2024, relacionades amb la seguretat ciutadana, el trànsit o accions administratives i/o assistencials. Són un 17% més que les actuacions registrades l'any 2023. Llegir més
L'Ajuntament ha iniciat els treballs per actualitzar i posar al dia el primer Pla de Local de Seguretat del municipi aprovat l'any 2019. En la fase de diàgnosi en l'elaboració del nou pla es vol comptar amb l'opinió de la ciutadania sobre la seva percepció sobre la seguretat, a través d'una enquesta que estarà oberta del 20 de març al 14 d'abril.