Què fem?
L'Ajuntament destina una part important dels seus recursos a la seguretat i prevenció, a través de mitjans tècnics i humans. La Policia Local és l'encarregada de vetllar per la seguretat ciutadana, garantir els drets individuals i les llibertats públiques, així com fer complir les ordenances, bans municipals i altres disposicions municipals. Les tasques policials són diverses i abasten diferents àmbits com ara l'administratiu, l'assistencial, el de seguretat i el de control del trànsit. També porta a terme campanyes de prevenció i sensiblització.
1 sergent: Tomàs Casas
2 caporals: Ferran Guasch i Lluís Rodríguez
13 agents
1 auxiliar administrativa: Rafaela Matos
L'Ajuntament ha renovat els equips desfibril·ladors instal·lats en punts estratègics del municipi i els dos equips mòbils incorporats als vehicles de la Policia Local. La renovació dels aparells s'ha fet mitjançant l'adhesió al sistema d'adquisició centralitzada dels ens locals de Catalunya, amb una inversió total de instal·lació i manteniment de 17.376 euros a pagar en 48 mensualitats.Llegir més