Filtrar esdeveniments
Notícies
Publicat el 10 de juliol de 202610.07.2026
CompartirComparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Versió per imprimir
Fins al 21 de setembre són obertes les votacions dels pressupostos participatius
Pressupostos participatius

La ciutadania podrà votar del 13 de juliol al 21 de setembre i decidir amb el seu vot a què es destinaran 100.000€ del pressupost de 2027 triant entre una i tres de les quatre propostes finalistes en la tercera convocatòria de pressupostos participatius que organitza l'Ajuntament. Poden votar totes les persones empadronades a Alella majors de 16 anys, incloses les que compleixin els 16 anys durant l'any 2026. La votació es farà a través de la plataforma Decidim Alella i per poder votar ja NO cal registrar-se previàment. També es podrà votar presencialment a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC), de dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h. Per poder votar caldrà presentar el DNI. Un cop feta la votació, s'informarà la ciutadania de les propostes guanyadores i el calendari d'execució, del 22 de setembre al 22 d'octubre.

Des de la plataforma Decidim Alella, es  pot votar i consultar totes les fases del procés de pressupostos participatius.

Més informació alella.cat/pressupostosparticipatius.

Totes aquestes propostes, amb una breu descripció i el cost aproximat de l'actuació es poden consultar a la plataforma Decidim (alella.cat/decidim). 

 Les propostes finalista

 

Pujar al principi de la pàgina