Filtrar esdeveniments
Pla d'actuació municipal 2019-2023
Publicat el 15 de novembre de 201915.11.2019
Versió per imprimir
2.01. Reforçarem la regidoria de Participació i Transparència tant a nivell de recursos com de referencialitat.
  • Assoliment: 100%Grau d'assoliment
  • 2019: 
    En execució
  • Accions 2019
    S'han incrementat els recursos humans, amb la incorporació d'una persona especialitzada en temes de participació.
  • 2020: 
    En execució
  • Accions 2020
    S'ha posat en marxa la plataforma Decidim.
  • 2021: 
    En execució
  • Accions 2021
    S'ha creat el grup motor i la Comissió de Transparència i s'ha reforçat l'àrea de Participació Ciutadana, ampliant les hores de dedicació.
  • 2022: 
    En execució
  • Accions 2022
    Hem realitzat accions formatives adreçades a tot l'Ajuntament per tal de prendre consciència de la importància de la transparència en totes les accions que es duen a terme. En aquestes sessions s'han treballat diferents aspectes del portal de transparència i també s'ha fet mitjançant un recurs de la Diputació de Barcelona, una diagnosi del nivell de compliment de l'Ajuntament. S'ha elaborat la primera agenda de participació.
  • 2023: 
    Realitzat
  • Accions 2023
    S'ha realitzat la valoració de la primera experiència de pressupostos participatius a Alella, que ha obtingut una puntuació global dea 6,9 sobre 10 per part de les 48 persones participants en l'enquesta de valoració. L'avaluació dels pressupostos participatius és una de les accions incloses en l'agenda de participació 2023. Per aquest any s'han previst vuit accions, entre elles la creació del Consell de Poble (que es va constituir formalment el 22 de març de 2023), la creació del Consell Agrari Municipal (que es constituirà el 12 de setembre en el marc de la Festa de la Verema) i la redefinició d'un projecte relacionat amb l'agermanament amb Carquefou. A més s'ha obert una nova convocatòria perquè les associacions puguin participar en el Consell de Poble.
Pujar al principi de la pàgina