08328 Alella
Tel. 935552339 - WhatsAPPAlella 644194474
alella.ajuntament
NIF. P0800300F

| DIJOUS 5 DE NOVEMBRE DE 2026 |
Can Lleonart
19 h - Tertúlia. Cuidar: dimensions de gènere i socials
Reflexionarem sobre la cura de llarga durada com un dels grans reptes socials actuals. Parlarem del pes del treball de cures, sovint invisible i feminitzat, i de les dificultats que poden afrontar les famílies en aquest àmbit. Un espai per posar en valor la cura i pensar com avançar cap a una societat més justa i centrada en la sostenibilitat de la vida.
Dirigit a: tota la població
Inscripcions des d'aquest enllaç, a partir del 20 d'octubre.
| DIVENDRES 6 DE NOVEMBRE DE 2026 |
Can Lleonart
9 a 13 h -Jornada Intergeneracional. Salut mental i gènere
El gènere ha marcat —i encara marca— la manera com expressem el que sentim, demanem ajuda i afrontem les pressions del nostre entorn. Els rols i estereotips de gènere influeixen en com vivim les emocions, la vulnerabilitat i les cures, amb un impacte directe en la nostra salut mental. En aquestes jornades volem posar cara a cara joventut i gent gran per reflexionar sobre com aquestes formes de viure i entendre el gènere han canviat —o no— amb el pas de les dècades, i quin impacte tenen avui en el nostre benestar emocional.
Inscripció en aquest FORMULARI
Espai d'Arts Escèniques
18 a 20 h - Taller intergeneracional. Fer un collage com qui fa una abraçada
Deixen empremta les abraçades? Quantes en recorda el teu cos? Podem abraçar un espai? Els espais abracen? I si el collage fos també una manera d'entrellaçar-nos? I un collage, es pot ballar?
Us proposem explorar la relació entre el cos i el paper, imprimint abraçades amb el cos en papers antics que estan en desús.
Ens mourem amb els papers, els explicarem secrets, ens hi amagarem i escoltarem les seves històries. Jugarem a fer collages d'afectes vius que ballarem i expandirem per l'espai.
Una invitació a posar el cos i esborrar els límits entre el collage i la dansa, el cos i la matèria, el cap i la carn
Activitat oberta a tots els públics
Inscripcions en aquest FORMULARI
| DISSABTE 7 DE NOVEMBRE DE 2026 |
Espai d'Arts Escèniques
19.30 h - Teatre. Permagel, de Victoria Szpunberg
La multipremiada directora i dramaturga Victoria Szpunberg adapta la també multipremiada obra de l'escriptora Eva Baltasar per portar a escena un dels personatges més sarcàstics i sorprenents de la literatura catalana actual.
Una dona que es defineix com a lesbiana amb fantasies suïcides s'endinsa en un viatge interior on desafia la família i l'amor romàntic, en busca de les taules de salvació que l'ajudin a afrontar la vida. La seva veu, poètica i feridora, vol trencar el permagel simbòlic que la manté allunyada de tot. Una obra que aborda amb humor, valentia i lucidesa els problemes de salut mental que acompanyen l'existència humana.
Col·loqui post funció amb Eva Baltasar
Preu: Entre 10€ i 12€
Venda d'entrades:
Oficina de Turisme.
Per Internet a alella.koobin.cat.
Taquilla 1 hora abans de l'espectacle.
*Servei de canguratge gratuït: cal enviar correu a alella.ssocials