Notícies
Publicat el 16 de febrer de 202616.02.2026
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Versió per imprimir
Les millors truites del Carnestoltes
Truita

Dins del actes del Carnestoltes, el Mercat Municipal amb la col·laboració de l'Ajuntament, van organitzar un concurs de truites amb l'objectiu de dinamitzar l'activitat comercial i fomentar la participació ciutadana. 

Enguany s'han presentat una dotzena de truites repartides en dues categories: cinc de patates i set d'ingredients al gust, demostrant la creativitat i la qualitat culinària dels participants. 

El jurat va valorar les elaboracions segons criteris de presentació, gust, textura i cocció, garantint la màxima transparència i imparcialitat. Enguany el jurat estava format per: Montse Gismero, regidora de Promoció Econòmica; Àlex Rubio, empresari del món de la restauració; i Ceci Coutsiers, propietària de l'obrador Ceci Home Cooking.

Els guanyadors van ser:

  • Categoria Truita de patates:
    1r premi: Montserrat Rodriguez
    2n premi: Elisa Subietas
  • Categoria Truita d'ingredients al gust:
    1r premi: Jordi Rodon
    2n premi: Francesca Aymar

Els premis consisteixen en un lot de productes del Mercat Municipal per al primer premi i 2 entrades per al Diumenge de Vins, gràcies a la col·laboració de la Regidoria de Turisme.

 

Pujar al principi de la pàgina