Un total de 28 establiments d'Alella s'han afegit a la campanya de promoció nadalenca que promou la Regidoria de Promoció Econòmica per fomentar el comerç local dins de la campanya de Nadal "Em quedo a Alella, jo compro a Alella". La iniciativa anima la ciutadania a fer les seves compres nadalenques als establiments comercials del municipi, premiant la compra local amb l'entrada en un sorteig de vals que es poden utilitzar per comprar als establiments del municipi adherits a aquesta campanya.
L'Ajuntament destinarà 5.000 euros a aquesta acció de promoció comercial que es destinaran a finançar un màxim de 52 paneres per un valor de 100 euros cadascuna, amb 5 vals de compra de 20 euros per gastar als establiments adherits a la campanya.
Participació de les persones compradores
Les persones participants no han de tramitar cap inscripció a la campanya, només hauran de realitzar una compra superior a 20 euros en algun dels establiments adherits a la campanya en durant el període entre l'1 de desembre de 2022 i el 5 de gener de 2023.
Amb el tiquet de comprar caldrà anar a Can Lleonart, de dilluns a divendres de 9 a 14h, o a l'Espai d'Arts Escèniques Casal d'Alella, de dilluns a divendres de 17.30 a 20.30h, per omplir una butlleta amb les dades personals i dipositar-la a la urna que després servirà per fer el sorteig. Les paneres se sortejaran al mes de gener de manera presencial o telemàtica i el lliurament dels vals es realitzarà de manera consensuada entre la regidoria de promoció econòmica i les persones guanyadores.
L'Ajuntament es quedarà els tiquets de compra lliurats en el marc del sorteig com a comprovant de la despesa premiada.
Els vals que integren la panera s'hauran de bescanviar a partir de l'1 de març i fins al 31 de maig de 2023.
Llistat d'establiments comercials participants
- 2D4
- ART DE LA BELLESA
- CAN BALCELLS
- CASA LIBRADA
- CHAROL
- CUT ME PERRUQUERS
- DO TASTETS
- DE ANTAÑO
- FERRETERIA JORDI
- FRISELINA
- FRUITES Y VERDURES AYMAR
- GARDEN ARENAS
- GLAÇ MODA
- GURISES
- I LOVE BIO
- JOIERIA PEIMA
- KOKEGARDEN
- LA COMPANYIA D'ALELLA
- LA MAGRANA
- MARONAS & LU
- PERRUQUERIA JORDI
- PERRUQUERIA LIOTRIC
- QUATRE CINC-U
- QUEVIURES MONTSE I EVA
- SWEET SOUL
- TOT DOLÇ
- TOT TINTO ALELLA
- VERMUTERIA ESTRANY
Consulteu les bases de la campanya en aquest ENLLAÇ
Consells per fer unes compres de Nadal segures i responsables
- Feu una llista dels productes que necessiteu que s'ajusti al vostre pressupost.
- Compareu els preus i la qualitat dels productes i dels serveis.
- Compreu amb antelació, trobareu millors preus.
- Controleu la despesa amb targeta de crèdit i les compres finançades. Evitareu sobreendeutar-vos.
- Opteu per un consum responsable i de proximitat i valorar solucions imaginatives per realitzar compres més racionals.
- Abans de comprar res, assegurar-se de la política de retorn del producte i condicions.
- És important informar-se sobre les condicions postvenda, canvis o devolucions d'un producte. No tots els establiments accepten devolucions. Recordeu que és una deferència comercial, excepte que el producte sigui defectuós o hi estigueu disconformes.
- Revisar el compliment de la normativa de seguretat i sanitat
- Assegurar-se que en l'etiquetatge aparegui el marcatge CE. Molts dels productes han de portar obligatòriament el marcatge CE per poder vendre's a la Unió Europea (UE). Així el fabricant demostra que ha avaluat el producte i es considera que compleix els requisits de seguretat, sanitat i protecció del medi ambient exigits per la UE. En aquest sentit, verifiqueu que hi hagi les instruccions d’ús.
- Si compreu un arbre de Nadal, busqueu l'etiqueta que garanteix l'origen i la sostenibilitat de la plantació de la qual procedeix.
- Les joguines fetes amb materials renovables (fusta, cartró) tenen, usualment, un impacte ambiental més baix.
- Recicleu:
- Les joguines que no feu servir
- Els embolcalls de les compres
- L'avet de Nadal
- Les piles, o utilitzeu-ne de recarregables
- Conserveu: Les factures o tiquets de compra fins al final de la garantia, els necessitareu si heu de reclamar.
- Els catàlegs i les ofertes comercials fins que hàgiu revisat la compra: són vinculants i podeu exigir-ne el compliment.
- En cas de disconformitat amb el producte, demaneu el full oficial de reclamació a l'empresa o contacteu-hi per un mitjà que en deixi constància (formulari web, telèfon amb número d'incidència, etc.). Si en el termini de 30 dies no heu obtingut resposta, o bé la resposta no és satisfactòria, contacteu amb el servei públic de consum (per a més informació consulteu l'apartat Consultes i reclamacions).
Més informació en aquest ENLLAÇ