Notícies
Publicat el 12 de gener de 202112.01.2021
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Versió per imprimir
Consulta prèvia per a l'elaboració del Reglament de l'Espai d'Arts Escèniques
Espai reduïda

L'Ajuntament ha iniciat els tràmits per a l'aprovació d'un Reglament de l'Espai d'Arts Escèniques Casal d'Alella, que ha de regular l'ús dels diferents espais de l'edifici i assegurarà la seva funció de servei d'interès públic.

El Reglament serà l'eina de treball, oberta i modificable, que regularà l'ús dels diferents espais de l'edifici i que serà fonamental en la seva gestió quotidiana i assegurarà la seva funció de servei d'interès públic. El document que s'ha d'elaborar ha d'afavorir la igualtat d'oportunitats i fomentar la participació ciutadana, tenint en compte la diversitat i les diferents realitats que conviuen al poble, amb el fi de cercar el compromís ciutadà i que es promogui el rol actiu en la transformació i millora de la societat i del poble fomentant el sector artístic.

Entre els seus objectius de la gestió de l'Espai d'Arts Escèniques Casal d'Alella, destaquen: 

1. Apropar la cultura escènica, fomentar i donar suport a la creació local, potenciar la formació artística, la recerca de la excel·lència, crear un espai relacional i afavorir el retorn social de la cultura.
2. Contribuir al desenvolupament i a la dinamització cultural, social i de coneixement, coordinadament amb els altres espais culturals ja existents al municipi (Centre Cultural de Can Lleonart, Espai d'Art i Creació Can Manyé i Biblioteca Municipal Ferrer i Guàrdia)
3. Esdevenir l'impulsor d'una programació escènica professional, fomentar el teatre amateur i acollir activitats culturals promogudes pels agents actius del municipi.
4. Potenciar la creació i la formació artística del municipi dins l’àmbit escènic i musical. El document és una eina de suport bàsic que permetrà al personal gestionar la prestació dels serveis i avalar les seves actuacions en el desenvolupament de la feina. Per altra banda, també ha de garantir les persones usuàries un funcionament adequat per accedir i utilitzar els serveis bibliotecaris de forma homogènia i cohesionada.

D'acord amb el marc normatiu que regula la participació ciutadana en l'elaboració i la revisió de normes i reglaments, l'Ajuntament ha obert un procés de consulta per tal de conèixer les inquietuds i recollir les aportacions de la ciutadania en referència a aquest Reglament.

Les aportacions es poden fer del 12 al 26 de gener, ambdós inclosos, a través d'aquest FORMULARI

Informació relacionada
El termini per fer aportacions és del 24/11/2022 al 16/12/2022.
El termini per fer aportacions és del 31 d'octubre al 21 de novembre de 2022.
El termini per fer aportacions és del 25/10/2022 al 15/11/2022.
El termini per fer aportacions és obert del 14 al 28 de juny de 2022
El termini per fer aportacions és obert del 14 al 28 de juny de 2022
El termini per fer aportacions és obert del 13 al 27 de juny de 2022
El formulari es pot emplenar de 28 de juny a l'11 de juliol, ambdós inclosos
El formulari es pot emplenar del 31 de maig al 7 de juny de 2021, ambdós inclosos
El formulari es pot emplenar del 21 de maig al 4 de juny de 2021, ambdós inclosos
El formulari es pot emplenar de l'11 de març a l'11 d'abril de 2021, ambdós inclosos
El formulari es pot emplenar de l'11 de març a l'11 d'abril de 2021, ambdós inclosos
El formulari es pot emplenar de l'11 de març a l'11 d'abril de 2021, ambdós inclosos
El formulari es pot emplenar del 12 al 26 de gener de 2020, ambdós inclosos
El formulari es pot emplenar del 14 al 28 de desembre de 2020, ambdós inclosos
Podeu votar l'opció preferida emplenant aquest formulari, del 28 de maig i fins a l'11 de juny
Pujar al principi de la pàgina