Notícies
Publicat el 19 de novembre de 202119.11.2021
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Versió per imprimir
Comprar a Alella aquest Nadal té premi
Butlleta sorteig paneres

En el marc de les accions que es duen a terme per promocionar l'activitat comercial a Alella dins de la campanya "Em quedo a Alella, jo compro a Alella", la regidoria de Promoció Econòmica promou per segon any una acció per dinamitzar el teixit comercial durant el Nadal. La iniciativa anima la ciutadania a fer les seves compres nadalenques als establiments comercials del municipi, premiant la compra local amb l'entrada en un sorteig de vals que es poden utilitzar per comprar als establiments del municipi que s'adhereixen a aquesta campanya.

L'Ajuntament destinarà 5.000 euros a aquesta acció de promoció comercial que es destinaran a finançar fins a un màxim de 50 paneres per un valor de 100 euros cadascuna, amb 5 vals de compra de 20 euros per gastar als establiments adherits a la campanya. 
 

Participació dels establiments

Poden participar els establiments amb local a peu de carrer situats a Alella i per fer-ho cal que prèviament s'inscriguin a la campanya emplenant aquest FORMULARI. Les inscripcions es realitzaran del 22 fins al 29 de novembre de 2021 i  seran admeses segons ordre d'arribada, fins a un màxim de 55 sol·licituds. 
 
Participació de les persones compradores

Les persones participants no han de tramitar cap inscripció a la campanya, només hauran de realitzar una compra superior a 20 euros en algun dels establiments adherits a la campanya en durant el període entre l'1 de desembre de 2021 i el 5 de gener de 2022.  Amb el tiquet de comprar caldrà anar a Can Lleonart, de dilluns a divendres de 9 a 14h, o a l'Espai d'Arts Escèniques Casal d'Alella, de dilluns a divendres de 17.30 a 20.30h, per omplir una butlleta amb les dades personals i dipositar-la a la urna que després servirà per fer el sorteig.   
 

Les paneres es sortejaran al mes de gener. En funció del context sanitari, el sorteig es realitzarà de manera presencial o de manera telemàtica. L'entrega dels vals es realitzarà de manera consensuada entre la regidoria de promoció econòmica i les persones guanyadores.

L'Ajuntament es quedarà els tiquets de compra lliurats en el marc del sorteig com a comprovant de la despesa premiada.

Els vals que integren la panera s'hauran de bescanviar a partir de l'1 de març i fins al 31 de maig de 2022. 
 
Consulteu les bases de la campanya en aquest ENLLAÇ

Informació relacionada
Dijous, 23 de desembre de 2021
Diumenge, 19 de desembre de 2021
Diumenge, 19 de desembre de 2021
Diumenge, 19 de desembre de 2021
Dissabte, 18 de desembre de 2021
Dissabte, 18 de desembre de 2021
Divendres, 17 de desembre de 2021
Divendres, 17 de desembre de 2021
Dimarts, 14 de desembre de 2021 (*també 15-12-2021)
Dilluns, 13 de desembre de 2021 (*fins al 17-12-2021)
Dilluns, 13 de desembre de 2021 (*fins al 24-12-2021)
Diumenge, 12 de desembre de 2021
Diumenge, 12 de desembre de 2021
Diumenge, 12 de desembre de 2021
Divendres, 10 de desembre de 2021
Inscripcions del 15 al 22 de novembre del 2021
Inscripcions del 29 de novembre al 12 de desembre de 2021.
Inscripcions del 29 de novembre al 12 de desembre de 2021
Inscripcions fins al 9 de juliol de 2021. L'activitat s'adaptarà a les restriccions per la Covid del moment
Inscripcions fins al 4 de juny de 2021. L'activitat s'adaptarà a les restriccions per la Covid del moment
Inscripcions fins al 16 de març de 2021. L'activitat s'adaptarà a les restriccions per la Covid del moment
Diumenge, 20 de desembre de 2020
La Marató 2020
Diumenge, 20 de desembre de 2020
Diumenge, 20 de desembre de 2020
Dissabte, 19 de desembre de 2020
Dissabte, 19 de desembre de 2020
Dissabte, 19 de desembre de 2020
Divendres, 18 de desembre de 2020
La Marató 2020
Divendres, 4 de desembre de 2020
Inscripcions de 4 al 14 de desembre
Inscripcions de 4 al 14 de desembre
Diumenge, 5 de gener de 2020
Pujar al principi de la pàgina