08328 Alella
Tel. 935552339 - WhatsAPPAlella 644267149
alella.ajuntament
NIF. P0800300F
En el marc de les accions que es duen a terme per promocionar l'activitat comercial a Alella dins de la campanya "Em quedo a Alella, jo compro a Alella", la regidoria de Promoció Econòmica promou per segon any una acció per dinamitzar el teixit comercial durant el Nadal. La iniciativa anima la ciutadania a fer les seves compres nadalenques als establiments comercials del municipi, premiant la compra local amb l'entrada en un sorteig de vals que es poden utilitzar per comprar als establiments del municipi que s'adhereixen a aquesta campanya.
L'Ajuntament destinarà 5.000 euros a aquesta acció de promoció comercial que es destinaran a finançar fins a un màxim de 50 paneres per un valor de 100 euros cadascuna, amb 5 vals de compra de 20 euros per gastar als establiments adherits a la campanya.
Participació dels establiments
Poden participar els establiments amb local a peu de carrer situats a Alella i per fer-ho cal que prèviament s'inscriguin a la campanya emplenant aquest FORMULARI. Les inscripcions es realitzaran del 22 fins al 29 de novembre de 2021 i seran admeses segons ordre d'arribada, fins a un màxim de 55 sol·licituds.
Participació de les persones compradores
Les persones participants no han de tramitar cap inscripció a la campanya, només hauran de realitzar una compra superior a 20 euros en algun dels establiments adherits a la campanya en durant el període entre l'1 de desembre de 2021 i el 5 de gener de 2022. Amb el tiquet de comprar caldrà anar a Can Lleonart, de dilluns a divendres de 9 a 14h, o a l'Espai d'Arts Escèniques Casal d'Alella, de dilluns a divendres de 17.30 a 20.30h, per omplir una butlleta amb les dades personals i dipositar-la a la urna que després servirà per fer el sorteig.
Les paneres es sortejaran al mes de gener. En funció del context sanitari, el sorteig es realitzarà de manera presencial o de manera telemàtica. L'entrega dels vals es realitzarà de manera consensuada entre la regidoria de promoció econòmica i les persones guanyadores.
L'Ajuntament es quedarà els tiquets de compra lliurats en el marc del sorteig com a comprovant de la despesa premiada.
Els vals que integren la panera s'hauran de bescanviar a partir de l'1 de març i fins al 31 de maig de 2022.
Consulteu les bases de la campanya en aquest ENLLAÇ