Portada|Ajuntament|Comissions informatives
Publicat el 14 d'octubre de 202414.10.2024
Versió per imprimir
Comissions informatives

Les comissions informatives són òrgans complementaris de l'Ajuntament que tenen per funció l'estudi, l'informe o la consulta dels assumptes que hagin de ser sotmesos a coneixement del Ple Municipal.

Les comissions informatives poden ser ordinàries o especials i tots els grups municipals tenen dret a incloure en les comissions, com a mínim, un dels seus membres. 

Les sessions ordinàries de la Comissió Informatives se celebren amb periodicitat mensual, el penúltim dijous de mes a les 19.30h (una setmana abans de cada sessió plenària), a la Sala de Plens de l'Ajuntament.

  Comissió informativa del Ple:  El Ple extraordinari del 28 de juny de 2023 va cordar crear una única Comissió Informativa estable i de caràcter general, integrada per la totalitat dels membres del Consistori. L'alcalde, conformement al que disposa l'article 125 del ROF, és el president nat de cada comissió, podent-ne delegar la presidència a qualsevol regidor.
En el supòsit que a les sessions de la Comissió Informativa se sotmetin assumptes a votació, el vot emès es ponderarà en funció del nombre de regidors que
cada grup polític tingui al Ple municipal. La Comissió Informativa celebrarà sessions ordinàries un cop al mes, el penúltim dijous, a les 19 hores 30 minuts. 

Acord del Ple municipal del 28 de juny de 2023

Composició de la Comissió Informativa:

Tots els regidors/es del consistori.

 Comissió informativa del POUM El Ple extraordinari del 28 de juny de 2023 va cordar crear una única Comissió Informativa estable i de caràcter general, integrada per la totalitat dels membres del Consistori, conformement al que disposa l'article 59 Reglament Orgànic Municipal (ROM) i la proposta de l'Alcaldia, crear la Comissió Informativa del POUM, que té com a funció conèixer i fer seguiment de la implementació del POUM així com de qualsevol proposta de modificació del mateix.

La referida Comissió estarà presidida por l'alcalde i en formaran part la totalitat dels regidors i les regidores que integren el Ple municipal.

La Comissió Informativa del POUM celebrarà sessions ordinàries el mes de gener i el mes de juny de cada any, i tindran lloc el dijous abans de la Comissió Informativa ordinària d'aquell mes, a les 19:30 hores.

Acord de creació i funcionament Comissió informativa POUM

Composició de la Comissió informativa del POUM:

Tots els regidors/es del consistori 

 Comissió informativa d'estrategies de poble El Ple ordinari del 26 de setembre de 2024 va acordar crear la Comissió lnformativa d'Estratègies de Poble, que té com a funció conèixer i fer seguiment de projectes estratègics de municipi a mig i llarg termini i ferne els debats i recollir les propostes dels diferents grups municipals.

La referida Comissió estarà presidida per l'alcalde i en formaran part la totalitat dels regidors i les regidores que integren el Ple municipal.

La Comissió Informativa d'Estratègies de Poble celebrarà una sessió ordinària anual el mes d'octubre de cada any i el seu funcionament s'ajustarà a allò disposat pel Reglament Orgànic Municipal per les Comissions Informatives

Acord de creació i funcionament Comissió informativa d'estrategies de poble 

Composició de la Comissió informativa d'estrategies de poble 

Tots els regidors/es del consistori 

Pujar al principi de la pàgina