En curs
 
Versió per imprimir
Procés selectiu per a la creació d'una borsa de treball d'OPERARI D'OFICI (Expedient X2024000343)
Termini presentació sol·licituds: tancat
  • Actualitzat el 8 d'abril de 2024

    Els restants i successius anuncis d'aquesta convocatòria es faran públics únicament en el Tauler d'edictes electrònic de l'Ajuntament.


    La instància haurà d'anar acompanyada únicament de la següent documentació que s'haurà d'adjuntar en arxius separats, es recomana en format pdf:

    • Sol·licitud de participació en processos de selecció de personal en model normalitzat - document 1) i que es troba a disposició de les persones candidates a la pàgina web de la corporació https://alella.cat/ofertapublicaocupacio.
    • Currículum vitae.
    • Títol acadèmic requerit a la convocatòria.
    • Certificat nivell de català exigit a les bases de la convocatòria, emès per la Direcció General de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya, o altre equivalent o superior. 
      Permís de conduir en cas que el procés de selecció ho requereixi. 
    • Per acreditar l'exempció del pagament dels drets d'examen s'hauran d'adjuntar els certificats emesos per l'Institut Nacional d'Ocupació i/o Servei Català d'Ocupació següents:

    - Certificat de la situació de desocupació. 

    - Certificat de no percepcions de prestacions contributives. 

    • Certificat de discapacitat igual o superior al 33% emès per la institució competent que ho acrediti, en el seu cas.

    No seran acceptades les instàncies que no compleixin i/o no presentin el model normalitzat específic de Sol·licitud de participació en processos de selecció de personal (document 1).

     

Pujar al principi de la pàgina