En curs
 
Versió per imprimir
Procés de provisió pel sistema de concurs general de mèrits i capacitats del lloc de treball de CAP TRAMITACIÓ ADMINISTRATIVA (Expedient X2024000185).
Termini presentació sol·licituds: tancat
  • Actualitzat el 22 de març de 2024

    Els restants i successius anuncis d'aquesta convocatòria es faran públics únicament en el Tauler d'edictes electrònic de l'Ajuntament.

    La instància ha d'anar acompanyada únicament de la següent documentació que s'haurà d'adjuntar en arxius separats, es recomana en format pdf i la Relació de documents acreditatius de mèrits al·legats en format excel:

    • Sol·licitud de convocatòria per a la provisió d'un lloc de treball (en model normalitzat (document 1) i que es troba a disposició de les persones candidates a la pàgina web de la corporació https://alella.cat/ofertapublicaocupacio.
    •  Excel Relació de documents acreditatius dels mèrits al·legats (en model normalitzat (document 2) i que es troba a disposició de les persones candidates a la pàgina web de la corporació https://alella.cat/ofertapublicaocupacio. (format excel).
    •  La documentació acreditativa dels mèrits al·legats correctament detallats en l'excel Relació de documents acreditatius dels mèrits al·legats (en model normalitzat - document 2) que haurà de ser presentada obligatòriament de la forma següent:

    -       Antiguitat: un arxiu en format pdf amb tota la documentació acreditativa i preferentment amb l'ordre de l'excel Relació de documents acreditatius dels mèrits al·legats.

    -       Grau personal: un arxiu en format pdf amb tota la documentació acreditativa i preferentment amb l'ordre de l'excel Relació de documents acreditatius dels mèrits al·legats.

    -       Cursos de formació i perfeccionament: un arxiu en format pdf amb tota la documentació acreditativa i preferentment amb l'ordre de l'excel Relació de documents acreditatius dels mèrits al·legats.

    -       Certificació Actic: un arxiu en format pdf amb tota la documentació acreditativa i preferentment amb l'ordre de l'excel Relació de documents acreditatius dels mèrits al·legats.

    -       Títol acadèmic requerit a la convocatòria.

    -       Certificat nivell de català exigit a les bases de la convocatòria, emès per la Direcció General de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya, o altre equivalent o superior.

    Les persones candidates no hauran d'aportar els documents que acreditin els requisits de participació en la convocatòria establerts a la base 2, així com tampoc la documentació dels mèrits al·legats que s'estableixen a la base 3, si aquests documents ja estan en poder de l'Ajuntament d'Alella. La resta de documentació, caldrà que sigui adjuntada a la sol·licitud.

    No seran acceptades les instàncies que no compleixin i/o no presentin el model normalitzat específic de Sol·licitud de convocatòria per a la provisió d'un lloc de treball (document 1) ni l'excel Relació de documents acreditatius dels mèrits al·legats (document 2).

Pujar al principi de la pàgina