08328 Alella
Tel. 935552339 - WhatsAPPAlella 644194474
alella.ajuntament
NIF. P0800300F
Actualitzat el 4 de març de 2024
Decret aprovació protocol d'actuació enfont la Covid
Els restants i successius anuncis d'aquesta convocatòria es faran públics únicament en el Tauler d'edices electrònic de l'Ajuntament.
La instància ha d'anar acompanyada únicament de la següent documentació que s'haurà d'adjuntar en arxius separats, es recomana en format pdf i la Relació de documents acreditatius de mèrits al•legats en format excel:
La documentació acreditativa dels mèrits no ha de ser presentada en el moment de presentar la sol·licitud de participació a la convocatòria, s'haurà de presentar de forma telemàtica quan ho sol·liciti l'òrgan de selecció.
No seran acceptades les instàncies que no compleixin i/o no presentin el model normalitzat específic de Sol•licitud de participació en processos de selecció de personal (document 1) ni l'excel Relació de documents acreditatius dels mèrits al•legats (document 2).
Els drets d'examen, l'import dels quals es fixa en 15,00 euros, seran abonats per les persones aspirants en règim de liquidació. Des de l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona es farà arribar la liquidació corresponent per a procedir al seu pagament, una vegada s'hagi presentat la sol·licitud de participació del procés de selecció.
Quedaran exemptes del pagament dels drets d'examen les persones que presentin certificat de l'Institut Nacional d'Ocupació i/o Servei Català d'Ocupació, en que se n'acrediti la situació de desocupat i de no percebre prestacions contributives.
Es merita la taxa i neix l'obligació de contribuir en el moment en que la persona interessada presenta la sol·licitud corresponent per participar en les proves selectives.
Únicament es procedirà a la devolució de la taxa en cas que l'Ajuntament no realitzi el procés selectiu.