Filtrar esdeveniments
Triar per tipus d'acte Obrir/tancar filtre
Tipus d'actes
Triar per serveis Obrir/tancar filtre
Serveis
Anar a una data Obrir/tancar filtre
Data



Agenda
 
CompartirComparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappAfegir l'acte al vostre calendari
Versió per imprimir
DIVENDRES
6
NOVEMBRE
2026
09:00 h
Jornades de Salut Mental. Jornada Intergeneracional. Salut mental i gènere
Lloc Centre Cultural de Can Lleonart
Durada De 9 a 13h
Organitza Ajuntament d'Alella
Tipus d'acte Jornades
Jornada inaugural Jornades de Salut Mental

DIVENDRES 6 DE NOVEMBRE DE 2026

Can Lleonart

9 a 13 h -Jornada Intergeneracional. Salut mental i gènere

El gènere ha marcat —i encara marca— la manera com expressem el que sentim, demanem ajuda i afrontem les pressions del nostre entorn. Els rols i estereotips de gènere influeixen en com vivim les emocions, la vulnerabilitat i les cures, amb un impacte directe en la nostra salut mental. En aquestes jornades volem posar cara a cara joventut i gent gran per reflexionar sobre com aquestes formes de viure i entendre el gènere han canviat —o no— amb el pas de les dècades, i quin impacte tenen avui en el nostre benestar emocional.

  • A càrrec d'Isaac Lloveras (psicòleg i expert en salut mental)

Inscripció en aquest FORMULARI 

 

Espai d'Arts Escèniques 

18 a 20 h - Taller intergeneracional. Fer un collage com qui fa una abraçada

Deixen empremta les abraçades? Quantes en recorda el teu cos? Podem abraçar un espai? Els espais abracen? I si el collage fos també una manera d'entrellaçar-nos? I un collage, es pot ballar?
 
Us proposem explorar la relació entre el cos i el paper, imprimint abraçades amb el cos en papers antics que estan en desús.
Ens mourem amb els papers, els explicarem secrets, ens hi amagarem i escoltarem les seves històries. Jugarem a fer collages d'afectes vius que ballaren i expandirem per l'espai.

Una invitació a posar el cos i esborrar els límits entre el collage i la dansa, el cos i la matèria, el cap i la carn

  • A càrrec de Teresa Rubio, mediadora cultural i educadora artística i Iera Delp, ballarina i comunicadora. 

Activitat oberta a tots els públics

Inscripcions en aquest FORMULARI  

DISSABTE 7 DE NOVEMBRE DE 2026

Espai d'Arts Escèniques 

19.30 h - Teatre. Permagel, de Victoria Szpunberg

La multipremiada directora i dramaturga Victoria Szpunberg adapta la també multipremiada obra de l'escriptora Eva Baltasar per portar a escena un dels personatges més sarcàstics i sorprenents de la literatura catalana actual.

Una dona que es defineix com a lesbiana amb fantasies suïcides s'endinsa en un viatge interior on desafia la família i l'amor romàntic, en busca de les taules de salvació que l'ajudin a afrontar la vida. La seva veu, poètica i feridora, vol trencar el permagel simbòlic que la manté allunyada de tot. Una obra que aborda amb humor, valentia i lucidesa els problemes de salut mental que acompanyen l'existència humana.

Col·loqui post funció amb Eva Baltasar

Preu: Entre 10€ i 12€

Venda d'entrades:

Oficina de Turisme.

Per Internet a alella.koobin.cat.

Taquilla 1 hora abans de l'espectacle.

*Servei de canguratge gratuït: cal enviar correu a alella.ssocials@alella.cat

    Pujar al principi de la pàgina