Notícies
Publicat el 27 de setembre de 200627.09.2006
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Versió per imprimir
El peatge d'Alella serà gratuït per als veïns

El conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, va manifestar la disposició del govern d'alliberar el peatge d'Alella a partir de l'1 de gener del 2007 per als usuaris habituals.
El portaveu del govern de la Generalitat i conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, va manifestar la disposició de l'executiu català d'alliberar els peatges d'Alella, Mollet, Les Fonts i el Túnel del Cadí en la tarifa aplicable a partir de l'1 de gener pels usuaris habituals i residents. Segons va explicar Nadal, en una roda de premsa el 26 de setembre, el peatge d'Alella a la C-32 serà gratuït pels usuaris habituals en dies laborables. En el cas de Mollet es considera usuari habitual aquell que passa més de vuit vegades al mes.

Precisament la supressió del peatge d'Alella, amb 37 anys d'història, ha estat una demanda d'anteriors consistoris i per a l'actual equip de govern ha estat una prioritat. Per aquest motiu s'han organitzat activitats populars per pressionar i reinvidicar el seu alliberament. De totes formes, l'Ajuntament d'Alella, a data del 26 de setembre, no disposava d'un comunicat oficial que confirmés la notícia que havia transcendit als mitjans de comunicació a través de la roda de premsa de Joaquim Nadal i el conseller d'Economia, Antoni Castells.

Pujar al principi de la pàgina