Notícies
Publicat el 2 de desembre de 202202.12.2022
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Versió per imprimir
L'OAC es trasllada a Can Lleonart per obres d'accessibilitat a l'Ajuntament
OAC Can Lleonart

Les Oficines d'Atenció a la Ciutadania (OAC) s'han traslladat provisionalment a la planta baixa de Can Lleonart des del 12 de desembre i mentre es realitzin els treballs d'instal·lació d'una plataforma elevadora que facilitarà l'accés a totes les plantes de l'edifici. L'oficina d'Alella de l'ORGT de la Diputació està tancada al públic des d'aquesta data i les visites s'atenen a l'oficina del Masnou. 

La segona setmana de desembre es van començar a executar les obres d'instal·lació d'una plataforma elevadora a l'interior de l'Ajuntament que permetrà garantir l'accessibilitat a totes les plantes de l'edifici. L'objectiu d'aquesta actuació és eliminar les barreres arquitectòniques i garantir la possibilitat d'accés a les persones amb mobilitat reduïda, que podran accedir des del carrer i fins a l'accés a cadascuna de les dependències municipals de l'edifici, com ara la sala de Plens o el despatx d'Alcaldia. 

La instal·lació s'ha dissenyat de manera que hi hagi la mínima afectació possible a la distribució actual de les dependències  municipals i mantenint les condicions d'il·luminació i ventilació que tenen actualment. Les obres tenen un cost de 126.620 euros i un termini d'execució previst de tres mesos. 

Per realitzar consultes a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania podeu utilitzar els següents canals:

  •  WhatsAppAlella -
    • Accediu al número 644267149 a través de l'aplicació de WhatsApp
    • Poseu la paraula “Hola”
    • Del menú principal seleccioneu 5. Tramits i gestions
    • Del menú “Tramits i gestions” seleccioneu 3. ? Consultes diverses
  •  Correu electrònic:  alella.oac@alella.cat
  • Atenció telefònica:  Tel.  93 555 23 39 (de dilluns a divendres de 8:30 a 14 h)
  • Atenció telemàtica:  Per consultar la informació dels tràmits i serveis de l'Ajuntament, descarregar-vos els formularis, i presentar les sol·licituds i els documents us podeu adreçar a: www.alella.cat/tramits, les 24 h/dia durant els 365 dies de l'any.
  • Atenció presencial: L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania us atendrà presencialment (en horari d'obertura de l'oficina) en les vostres gestions amb l'Ajuntament, us recomanem que, per tal d'evitar esperes innecessàries us recomanem que sol·liciteu cita prèvia, especialment per a la gestió dels següents tràmits:

o   Presentació d'instàncies i documentació en paper al registre general de l'Ajuntament o registre per Finestreta Única a una altra administració

o   Emissió / revocació de certificat digital Id-cat

o   Tràmits relacionats amb el Padró d'Habitants

o   Inscripció al registre d'apoderaments Representa

Sol·licita cita

Pujar al principi de la pàgina