Notícies
Publicat el 30 de novembre de 202030.11.2020
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Versió per imprimir
Punt d'atenció als tràmits administratius amb els serveis d'atenció primària de salut
punt convid can lleonart

L'Ajuntament posa en marxa un nou servei per ajudar la ciutadania en els tràmits sanitaris. Es tracta d'un punt d'atenció personalitzada que farà d'enllaç entre els veïns i veïnes d'Alella i el Centre d'Atenció Primària i els donarà suport per poder fer els tràmits administratius (no mèdics) amb els centres de salut.

Aquest nou servei vol donar suport en gestions com la renovació d'una recepta,  contactar amb el metge o metgessa de referència, o demanar cita prèvia per a les vacunacions. A més de ser un enllaç entre la ciutadania i l'atenció primària, es volen evitar desplaçaments innecessaris, sobretot de la gent gran, que és el col·lectiu que pot tenir més problemes amb els tràmits telemàtics i l'ús del sistema sanitari en línia.

Per evitar aglomeracions, s'ha de sol·licitar cita prèvia al telèfon 617186860.

Una persona amb coneixements administratius i telemàtics ajudarà la ciutadania en la programació de qualsevol tràmit administratiu, consulta telefònica o cita prèvia amb els professionals del Centre d'Atenció Primària d'Alella així com en tràmits com la sol·licitud d'accés a l'historial mèdic dels pacients o a “LaMevaSalut”.

 

Aquest punt d'atenció s'ubicarà a Can Lleonart de dilluns a divendres de 09 a 14h.

Pujar al principi de la pàgina