08328 Alella
Tel. 935552339 - WhatsAPPAlella 644194474
alella.ajuntament
NIF. P0800300F
L'Ajuntament ofereix una formació gratuïta, per aprendre a presentar de forma simple i eficient sol·licituds, demanar subvencions, certificats, canvis de domicili o realitzar qualsevol altre tipus de tràmit amb l'Ajuntament. Des de casa les 24 hores del dia els 365 dies de l'any, sense necessitat d'haver de demanar cita prèvia ni haver-te de desplaçar.
La sessió es farà en format virtual per tal de complir als nous requeriments derivats de la crisi sanitària del coronavirus.
Es farà el dijous 12 de novembre a les 18.15 a 19.45h, en una única sessió adreçada a ciutadania i a les entitats.
Per inscriure't pots fer-ho a través del següent ENLLAÇ emplenant el formulari o trucant a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (93 555 23 39 - de dilluns a divendres de 8:30 a 14 h.). Indiqueu en el moment de fer la inscripció si disposeu de connexió a Internet mitjançant telèfon mòbil, tauleta o ordinador.
Les places són limitades. Posteriorment al correu d'inscripció rebràs un correu de confirmació de la teva plaça.
Aquest taller està subvencionat per la Diputació de Barcelona i s'imparteix de manera gratuïta.
La sessió programada per al 12 de novembre ha exhaurit la seva capacitat de participació, però s'ha convocat una nova acció formativa per al 2 desembre. Podeu fer la inscripció des del mateix formulari.