El Tapes + Vi de la Festa de la Verema obre les inscripcions a la restauració
TApes i Vi

Del 22 al 29 d'abril és obert el termini per apuntar-se a la proposta de Tapes + Vi que s'inclou en el programa de la Festa de la Verema. La iniciativa és oberta a tots els establiments de restauració del municipi. Per poder participar cal fer la inscripció prèvia emplenant aquest FORMULARI, detallant la tapa que presentaran, el vi de la DO Alella i l’horari que servirà la tapa. Les tapes es vendran al preu unitari de 5 euros, amb copa de la DO Alella inclosa, del 4 al 15 de setembre. La proposta que rebi més vots per part de la ciutadania, en les paperetes que s'emplenaran en el moment de la degustació, tindrà un premi de 200 euros. 

Consulteu les normes de participació 

1.Objectiu i temàtica
L’Ajuntament d’Alella convoca aquesta activitat per promocionar el teixit econòmic, comercial i del sector turístic del municipi.
La voluntat de seguir amb el compromis de treballar per impulsar el sector de la restauració, promocionant i donant a conèixer l’oferta gastronòmica del nostre poble.
L’activitat es realitza dins del marc de la festa de la Verema.

2.Participants
El Tapes + vi està obert a tots els establiments de restauració del municipi d’Alella, és a dir, qualsevol persona física o jurídica legalment constituïda que sigui titular d’un establiment comercial on hi exerceixi la seva activitat habitual i que disposi de local a la via pública.

3. Terminis
Els terminis per fer les inscripcions i la duració de l’activitat es determinarà en la resolució que s’aprovi cada any per l’activitat que organitza l’ajuntament d’Alella. Els establiments que vulguin participar hauran de fer la seva inscripció a través d'aquest FORMULARI 

4. Dinàmica
Els establiments participants hauran de formalitzar la seva inscripció en el formulari citat al punt anterior, detallant la tapa que presentaran, el vi de la DO Alella i l’horari que serviran la tapa.
El preu de venta de la tapa + vi serà un preu únic (5 euros) per a tots els establiments. Els participants del sorteig podran votar la millor tapa mitjançant una votació mitjançant un QR o
una butlleta que hauran de dipositar a les bústies que trobaran en cada establiment o qualsevol altre sistema determinat i que s’especificarà a la proposta.

Durant el mes de setembre, es procedirà al sorteig entre totes les votacions. S’informarà als guanyadors com bescanviar el val, i haurà de contactar directament amb el proveïdor del regal per tancar dia i hora (segons disponibilitat)

5.Premis: Veredicte de la tapa guanyadora i el sorteig de les Butlletes
S’atorgarà un unic guanyador en concepte de la tapa guanyadora, i es premiarà a l’establiment guanyador en 200,00.-€.
S’atorgarà dos guanyadors, entre tots els participants que hagin participat correctament, i es premiarà amb una experiència enoturística a La Terra de la Pansa Blanca.
El valor econòmic de les dues experiències enoturistica serà aproximadament de 150,00€ en total i sempre d’algun membre de la ruta del vi DO Alella.
El sorteig de les dues experiències s’efectuarà durant el mes de setembre d’entre el total de participants
La selecció de la tapa guanyadora es decidirà per el número de vots resultat de les votacions dels consumidors participants.

6. Compromis dels establiments participants

  • Fer difusió en les seves propies XXSS del Tapes+vi
  • Vendre la tapa pel preu que es determinarà en la resolució que s’aprovi cada any per l’activitat que organitza l’ajuntament d’Alella. La tapa inclou copa de vi de la DO ALELLLA
  • Facilitar i informar al consumidor de la participació en la votació de la tapa.
  • Omplir formulari de participació aixi com al descripció de la tapa i horari del servei.

7. Compromis per part de l’organització

  • Fer difusió de l’activitat Tapes+vi a les xarxes socials de l’ajuntament d’Alella
  • Fer noticia al Full i a les xarxes socials
  • Organitzar el sorteig de les votacions
  • Recompte de vots de les Tapes
  • Premiar als dos guanyadors del Sorteig en dues experiencies enoturistiques
  • Premiar a l’establiment guanyador de la tapa amb 200,00.-€

8. Drets d’autor
Els participants cediran a l’Ajuntament d’Alella els drets de reproducció, distribució i comunicació pública sobre la imatge i dades del seu establiment, el qual la utilitzarà per promoure la Festa de La Verema i fer-ne publicitat en el format o el suport que consideri oportú.

9. Acceptació de bases
El fet de prendre part en aquesta activitat implica l’acceptació de la totalitat d’aquestes bases.

L’Ajuntament d’Alella es reserva el dret de modificar aquestes bases si ho exigís una causa justificada.

Publicat el 22 d'abril de 2024
CompartirComparteix al FacebookCompartir a Twitter
Versió per imprimir
Plaça de l'Ajuntament, 1, 08328 Alella
Tel. 93 555 23 39 - Fax 93 540 03 28
alella.ajuntament@alella.cat
NIF. P0800300F
Logo Alella talent i vinyes
Biosphere
Enoturisme Alella
Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme
Turisme Catalunya
Logo DIBA
logo consell regulador DO Alella
PSL
Pujar al principi de la pàgina