L'Ajuntament tornarà a convocar la ciutadania per parlar dels diferents sectors del municipi a les audiències públiques de barris. Les sessions es faran de forma presencial i telemàtica per facilitar l'accés a tota la població. S'han programat per a la primera quinzena de febrer i tenen per objectiu conèixer de primera mà les necessitats, inquietuds i suggeriments de la ciutadania vers el seu entorn més proper. Les trobades també serviran per conèixer detalls de les principals inversions i actuacions previstes al conjunt del municipi durant aquest any i les intervencions que es preveuen realitzar als diferents barris.
Des de l'Ajuntament s'anima a la població a assistir a aquestes reunions, sigui de forma presencial o telemàtica, perquè es consideren un espai molt important d'interacció veïnal que permet aclarir dubtes, fer aportacions i estar al corrent dels diferents projectes previstos en cadascun dels barris.
Enguany s'han programat cinc sessions per als dies 7, 8, 14, 15 i 16 de febrer a les 19.30h. Les sessions es faran de manera presencial a la Sala de Plens de l'Ajuntament i també de manera virtual.
Per assistir cal fer inscripció prèvia a la plataforma Decidim Alella
Es pot participar a través dels següents canals:
La sessió es pot seguir de manera virtual a través dels següents canals:
CALENDARI DE REUNIONS Mar i Muntanya, Can Teixidor, La Soleia, La Solaia, La Serreta
Dilluns 7 de febrer, a les 19.30h
Canonge, Can Sors, La Gaietana, Montals, Ibars Meia
Dimarts 8 de febrer, a les 19.30h
Mas Coll, Can Comulada, Alella Parc, Font de Cera, Can Magarola
Dilluns 14 de febrer, a les 19.30h
Cal Baró, Nova Alella, La Sarota, Verge de la Mercè, Gaggioli, Eixample
Dimarts 15 de febrer, a les 19.30h
Centre Urbà, el Rost, Sot del Marquès, Cal Vell, Garrofers, Vallbona, Can Vera
Dimecres 16 de febrer, a les 19.30h
Inscripció prèvia, preguntes i propostes: www.alella.cat/decidim