El dimarts 7 de juliol s'obre al públic l'oficina de l'ORGT situada a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania del nostre municipi. L'atenció presencial a l'oficina es portarà a terme dos dies a la setmana (dimarts i dijous), en horari de 8:30 a 14 h, amb cita prèvia obligatòria, com a conseqüència de les mesures organitzatives de prevenció davant de la crisi sanitària de la Covid-19. La cita prèvia estarà orientada exclusivament a la realització de tràmits i no que els contribuents compareguin a l'oficina per demanar informació, ja que per a això s'han establert altres canals de comunicació amb l'ORGT, com pot ser el correu electrònic o el canal telefònic 934729191).
També s'han exclòs de la cita prèvia aquells tràmits ràpids com podria ser recollir un document per pagar o un justificant de pagament. Aquests tràmits es visualitzaran quan un contribuent sol·liciti cita prèvia per la web però amb la finalitat d'informar-lo dels diferents canals a traves dels quals pot sol·licitar o obtenir el document per pagar o justificant de pagament. Si el contribuent intenta sol·licitar-los mitjançant cita prèvia el sistema no li ho deixarà fer i el reconduirà als canals telemàtics i telefònics habilitats actualment.
Per tant, es poden diferenciar dos tipus de tràmits:
- Tràmits que s'atendran mitjançant atenció presencial amb cita prèvia obligatòria:
-Tràmits que no s'atendran presencialment i que per tant no es podrà sol·licitar cita prèvia, es reconduiran al tràmit per atenció telemàtica i telefònica: