Què és?És un programa reglat orientat al sector del vi que capacita l'estudiant per a la incoporació qualificada al món laboral. Proporciona els coneixements necessaris en matèries de publicitat i màrqueting, enoturisme, elaboració de vins i cultura vitivinícola.
Aquest ensenyament proporciona als estudiants:
- Titulació de Tècnic Superior en Màrqueting i Publicitat
- Certificats dels mòduls de Tast i cultura vitivinícola
- Certificats de Viticultura i Enologia
- Certificats en productes turístics
- Diploma signat pel Consell Regulador, celler, Institut Alella
Durada2000 hores: 1650 hores en el centre educatiu i 350 hores en centres de treball (pràctiques)
MatrículaInstitut Alella. Avinguda del Bosquest, 7 08328 Alella
Més informació al telèfon: 93 540 3110
www.insalella.cat
iesalella@xtec.cat
Condicions d'accésAmb titulació
- Batxillerat
- Cicle formatiu de Grau Mitjà, tenir 18 anys i superar la prova d'accés a Cicles formatius de Grau superior
- Persones amb títol universitaris
- Haver superat la prova d'accés a la universitat per a majors de 25 anys
Sense titulació
- Tenir 19 anys o complir-los durant l'any i superar les proves d'accés
- Treballadors i treballadores dels cellers de la DO Alella
Calendari de preinscripcions i matriculacionsMés informació en aquest
enllaç
Què estudiaràs?- Polítiques de màrqueting
- Investigació comercial
- Atenció al client, consumidor, usuari
- Disseny i elaboració de material de comunicació
- Gestió econòmica i financera
- Treball de camp en la investigació comercial
- Llançament de productes i serveis
- Màrqueting digital
- Mitjans i suports de comunicació
- Relacions públiques i organització d'esdeveniments de màrqueting
- Productes turístics
- Tast i cultura vitivinícola
- Viticultura i enologia
- Projecte de màrqueting i publicitat
- Llengua estrangera: anglès
- Formació i orentació laboral
- Formació en centres de treball
DE què treballaràs?- Tècnic/a de màrqueting
- Tècnic/a en publicitat
- Tècnic/a en relacions públiques
- Organitzador/a d'esdeveniments de màrqueting
- Tècnic/a en estudis de mercat
- Agent d'enquestes i censos
- Responsable de promocions de punt de venda
On treballaràs?- En els departaments de màrqueting i publicitat de les empreses, agències comercials i empreses d'investigació de mercats.
Més informació en aquest enllaç