La instància haurà d'anar acompanyada únicament de la següent documentació que s'haurà d'adjuntar en arxius separats, es recomana en format pdf i la Relació de documents acreditatius de mèrits al·legats en format excel:
- Sol·licitud de participació en processos de selecció de personal en model normalitzat (document 1) i que es troba a disposició de les persones candidates a la pàgina web de la corporació https://alella.cat/ofertapublicaocupacio.
- Excel Relació de documents acreditatius dels mèrits al·legats en model normalitzat (document 2) i que es troba a disposició de les persones candidates a la pàgina web de la corporació https://alella.cat/ofertapublicaocupacio. (format excel).
La documentació acreditativa dels mèrits no ha de ser presentada en el moment de presentar la sol·licitud de participació a la convocatòria, s'haurà de presentar de forma telemàtica quan ho sol·liciti l'òrgan de selecció. - Currículum vitae.
- Títol acadèmic requerit a la convocatòria.
- Certificat nivell de català exigit a les bases de la convocatòria, emès per la Direcció General de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya, o altre equivalent o superior.
- Per acreditar l'exempció del pagament dels drets d'examen s'hauran d'adjuntar els certificats emesos per l'Institut Nacional d'Ocupació i/o Servei Català d'Ocupació següents:
- Certificat de la situació de desocupació.
- Certificat de no percepcions de prestacions contributives.
- Certificat de discapacitat igual o superior al 33% emès per la institució competent que ho acrediti, en el seu cas.
No seran acceptades les instàncies que no compleixin i/o no presentin el model normalitzat específic de Sol·licitud de participació en processos de selecció de personal (document 1) ni l'excel Relació de documents acreditatius dels mèrits al·legats (document 2).