L'Ajuntament va enllestir fa uns mesos la Carta de Serveis de l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC), la primera que s'elabora en el municipi, i ara ha començat a elaborar la Carta de Serveis dels Serveis Socials Bàsics d'Alella. El punt de partida per a la realització d'aquest document és una enquesta a través de la qual es vol conèixer l'opinió dels veïns i veïnes d'Alella per implementar millores en el servei i adreçar-les a aquelles qüestions que més interessen als usuaris i usuàries, que es romandrà oberta fins al 15 de juny.
El qüestionari és anònim i es pot emplenar per Internet des de l’enllaç o bé presencialment emplenant el formulari i dipositant-lo a l'urna que hi ha ubicada al tauler de serveis socials. A mitjans de juny es farà la recollida de dades per tal de continuar el procés de treball d'elaboració de la Carta de Serveis.
La finalitat de la Carta de Serveis és:
• Apropar l'Ajuntament als ciutadans.
• Informar els ciutadans sobre els serveis prestats per l'Ajuntament.
• Expressar l'esforç de l'Ajuntament per a la millora dels serveis municipals.
• Establir un nivell adequat de qualitat dels serveis i controlar el seu manteniment.
• Possibilitar que els ciutadans opinin sobre el funcionament dels serveis municipals
La de l'OAC i la de Serveis Socials són el punt de partida per tal d'elaborar la Carta de Serveis de l'Ajuntament d'Alella en la qual quedaran recollits tots els serveis que presta el Consistori.