Publicat el 22 d'abril de 201422.04.2014

Arxiu externUn cop aprovades les bases per a la cessió d'espais del Centre d'Empreses Casa del Marquès, s'obre el termini per presentar les sol·licituds per a allotjament empresarial, que acabarà el dia 9 de maig. El nou servei s'inaugurarà el 31 de maig.

El Centre d'Empreses també va aprovar els preus públics dels espais que es podran cedir. Pel que fa als serveis d'allotjament, es divideixen en tres modalitats: la de despatxos, la d'espai coworking i la de domiciliació. La primera ofereix divuit despatxos de dimensions d'entre 8 i 19 m2. La seva cessió pot ser en modalitat de centre de negocis (nou despatxos ubicats a la primera planta) o de viver (el mateix nombre de despatxos però ubicats a la segona planta reservats per a empreses de constitució recent que podran tenir dret a bonificació sobre el preu de la cessió). La segona ofereix sis llocs de coworking (espai compartit amb altres empreses), també per a empreses de constitució recent. I, la tercera, la domiciliació, és un servei adreçat a empreses no allotjades per fixar al Centre el seu domicili social, rebre-hi la correspondència, i utilitzar-ne els espais comuns i compartits. Tota la informació relacionada amb la cessió, els requisits per accedir als serveis d'allotjament així com les tarifes que s'apliquen en cada cas es pot consultar al portal www.casadelmarques.cat.

El Centre d'Empreses neix amb una clara vocació de servei supramunicipal per tal d'intensificar l'oferta actual de serveis de suport a les empreses i als emprenedors i complementar-la amb l'oferta d'espais i la possibilitat d'allotjament empresarial. A més, oferirà assessorament per a la creació i la consolidació d'empreses; formació sobre temes relacionats amb la gestió empresarial; organització d'esdeveniments dinamitzadors del teixit productiu; cessió de sales de reunió i aules de formació, i altres serveis en línia a través del portal web de la Casa del Marquès.

DOCUMENTS RELACIONATS:

BASES

FORMULARI DE SOL·LICITUD

DECLARACIÓ RESPONSABLE

FONT: Ajuntament del Masnou