
26 de juny, a les 19.00 h, a les Golfes de Can Lleonart
Lectura del manifest institucional
Xerrada "Estat actual i reptes de la comunitat trans", a càrrec d'Aiker Acedo Fernández, coordinador de l'Espai Trans de Barcelona.
Un espai per conèixer la realitat actual de les persones trans i reflexionar sobre els reptes que encara afronta el col·lectiu en àmbits com els drets socials, la salut, l'educació i la inclusió. La xerrada també abordarà la importància de la visibilitat, les xarxes de suport i la lluita contra la discriminació, generant un espai de diàleg obert i sensibilització.
Inauguració de l'exposició "Una segona pell", d'Adele Miravet i Anna Baella Altmiras.
Presentació- xerrada amb les autores i visita guiada a l'exposició.
“Una segona pell” mostra la transició de gènere de l'Adele Miravet als 55 anys. A través de la mirada fotogràfica de l'Anna Baella Altmiras, acompanyada de diversos poemes escrits per la mateixa Adele, l'exposició s'estructura en tres etapes que recorren el seu procés vital fins a dia d'avui. Sensibilitat i duresa en unes imatges que reflecteixen transformacions internes i també externes. “Una segona pell” és una història de valentia i de lluita feminista que busca visibilitzar i normalitzar un cos de dona que està transicionant.
L'exposició es podrà visitar del 26 de juny al 10 de juliol a la primera planta de Can Lleonart.
Més informació www.alella.cat/lgtbi