Publicat el 4 de maig de 202104.05.2021
Gestor de torns

Des d'aquest dilluns, 3 de maig, i com a complement del gestor de cita prèvia, les persones que visiten l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC), fan servir el nou sistema de torn i gestió de cues d'espera. Aquest nou sistema s'ha posat en marxa amb l'objectiu de millorar l'atenció a la ciutadania, endreçar les atencions i informar els usuaris i usuàries en quina taula se l'ha d'atendre. A més, el regulador digital de torns també facilita l'obtenció de dades que permeten avaluar el servei per millorar la qualitat de l'atenció a la ciutadania.

El sistema consta d'un expenedor de tiquets molt intuïtiu per al ciutadà que arriba a l'OAC, per tal que marquin la gestió que han de realitzar, en el cas que disposin de cita prèvia poden obtenir el tiquet amb el codi QR que se'ls ha enviat al sol·licitar la cita sense necessitat de tocar l'aparell; i d'una pantalla que els va indicant la taula d'atenció assignada i que fa un avís acústic cada vegada que hi ha un salt de torn.

Cal recordar que és necessari disposar de cita prèvia per presentar sol·licituds i documentació al registre d'entrada, per realitzar altes i canvis de domicili al Padró municipal d'habitants i per obtenir el certificat digital id-cat. Podeu sol·licitar cita al següent enllaç.

Alhora també s'està treballant per integrar les cites de l'ORGT de l'oficina d'Alella (situada físicament dins l'espai de l'OAC) en el mateix gestor de torns de l'Ajuntament. 

L'Ajuntament recorda a la ciutadania que la gestió dels impostos i tributs de l'Ajuntament és gestionada per l’ORGT de la Diputació de Barcelona, qui disposa d'un punt d'atenció presencial dins les oficines municipals i que per ser atès és imprescindible disposar de cita prèvia