INSCRIPCIONS DAMES I HEREUS A LA FESTA DE LA VEREMA 2024
Vols participar com a dama o hereu a la Festa de la Verema? Apunta't del 3 al 21 de juny de 2024
Tallada de raïm per formulari

REQUISITS DE LES DAMES D’HONOR, HEREUS I PUBILLA:

  • Infants de 8 a 12 anys, ambdós inclosos, en el moment de la festa (del 4 al 15 de setembre de 2024)
  • Cal que estiguin empadronats/des a Alella
  • Els infants i les famílies que decideixin participar han d’assistir als següents esdeveniments:
    • 27 de juny de 2024 (tarda, a confirmar la franja horària): reunió informativa
    • Del 2 al 4 de setembre de 2024 (tarda, a confirmar la franja horària): assajos de l’Acte d’Inauguració
    • 5 de setembre de 2024 (tarda, a confirmar la franja horària): tallada de raïm
    • 6 de setembre de 2024 (tarda, a confirmar la franja horària): acte d’Inauguració
  • Procurar el vestuari tradicional i el material requerit (indicacions)
  • Acceptar els Drets d’Imatge que es trobaran al final del formulari

INFORMACIÓ:

  • Hi haurà 12 participants. Si les inscripcions superen aquestes xifres, es procedirà a un sorteig. Aquest es realitzarà el 25 de juny de 2024 i es publicarà el seu resultat a través dels canals de comunicació oficials de l’Ajuntament d’Alella
  • Descripció dels actes:
    • Tallada de raïm: amb els vestits tradicionals, a la Vinya Testimonial, ens trobem per tallar el raïm i celebrar-ho amb un berenar
    • Acte d’Inauguració: amb els vestits tradicionals, a la Plaça Antoni Pujadas, es realitzarà l’esdeveniment teatralitzat que dóna el tret de sortida a la 50a Festa de la Verema
  • En cas que les inscripcions no arribin a cobrir les places previstes, es convidarà a participar els infants de l’edició anterior (2023) que enguany no superin l'edat màxima exigida. Si els que accepten la invitació superen el nombre de places disponibles, aquestes es decidiran per sorteig.

LA PUBILLA:

  • Elecció de la pubilla:
    • Es duu a terme per sorteig entre les dames de l’edició anterior (2023) que, a l’any en curs (2024), no superi l’edat màxima exigida i accepti prendre part del sorteig
    • El sorteig es realitzarà el 25 de juny de 2024 i el resultat es publicarà a través dels canals de comunicació oficials de l’Ajuntament d’Alella
    • En cas d’haver estat la pubilla de l’edicions anteriors i participar com a dama l’any en curs (2024), no es pot repetir el rol de pubilla 
  • Actes especials:
    • Tallada de Raïm:
      • La pubilla de l’any anterior (2023) passarà la banda a la pubilla de l’any en curs (2024)
      • La pubilla de l’any en curs (2024) té el compromís de participar en el pas de banda a la pubilla de l’edició següent (2025)
    • Acte d’Inauguració:
      • La pubilla de l’any anterior (2023) no participa a aquest acte a excepció que aquesta participi com a dama d’honor de l’any en curs (2024).

Informació sobre vestuari i inscripcions: 93 540 40 24 

Informació sobre els assajos i esdeveniments relacionats: 667 18 25 24.

DADES PERSONALS

DADES DE L'INFANT

*
*Data de naixement de l'infant ( - - )
*Està empadronat a Alella?
*Pot assistir a tots els esdeveniments requerits?
*Talla de samarreta

DADES DE LA MARE, PARE, TUTOR/A

*
*
*
*
*Vols apuntar-te com a hereu o com a dama d'honor?
CESSIÓ DELS DRETS D'IMATGES

Autoritzo el/la meu/va fill/a a participar en els actes de la Festa de la Verema 2024.

També autoritzo que la imatge del/la meu/va fill/a pugui aparèixer en fotografies i imatges corresponents a activitats de la Festa de la Verema, i complementàries, organitzades per l’Ajuntament i publicades a:

  • Pàgines web de l’Ajuntament
  • El Full
  • Els audiovisuals enregistrats
  • El Full Setmanal i d’altres canals de difusió de l’Ajuntament  
  • Xarxes socials de l'Ajuntament (facebook, twitter, Instragram, youtube)
  • CD i DVD amb fotografies de la Festa de la Verema per difusió informativa i publicitària de la festa  
  • Mitjans de comunicació que facin una cobertura informativa o difusió de la festa  
  • Altres webs informatives o promocionals, públiques o privades, que facin difusió de la festa
*Autoritzo la cessió dels drets d'imatge

En cas que vulguis rebre informacions de l'Ajuntament, cal que et donis d'alta al butlletí que t'interessi a través d'aquest ENLLAÇ

Cliqueu per veure l'ajuda *
He llegit i accepto la política de privacitat

Protecció de Dades

Totes les dades facilitades seran tractades amb estricta confidencialitat d'acord amb la normativa vigent de protecció de dades personals. Mitjançant l'enviament d'aquesta sol·licitud, el remitent dóna el seu consentiment al tractament automatitzat de les dades incloses. Les dades facilitades no seran objecte de cessió a tercers. Li informem que vostè té dret d'accés al fitxer, rectificació i cancel·lació de les seves dades, i pot exercir aquests drets enviant un correu electrònic a alella.comunicacio@alella.cat. Les dades sol·licitades són les estrictament necessàries per a la correcta identificació del remitent, portar a terme les tasques físiques d'administració, i enviament d'informació sobre activitats o actuacions de l'Ajuntament d'Alella. Per tant, són les adequades, correctes i no excessives en relació a l'àmbit i les finalitats. Informació sobre protecció de dades personals. 

Publicat el 13 de maig de 2024
Plaça de l'Ajuntament, 1, 08328 Alella
Tel. 93 555 23 39 - Fax 93 540 03 28
alella.ajuntament@alella.cat
NIF. P0800300F
Logo Alella talent i vinyes
Biosphere
Enoturisme Alella
Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme
Turisme Catalunya
Logo DIBA
logo consell regulador DO Alella
PSL
Pujar al principi de la pàgina