Després de dos anys d'absència obligada per la pandèmia, l'Oficina Mòbil d'Informació al Consumidor tornarà a fer parada a Alella el proper divendres 1 d'abril per atendre de forma gratuïta les consultes i reclamacions dels veïns i les veïnes del municipi. L'oficina s'instal·larà a l'aparcament de davant de Can Lleonart i romandrà oberta de 10.30 a 13h.
L'equip tècnic de l'oficina, coordinat pel servei de Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona, atendrà els ciutadans i donarà resposta a totes aquelles qüestions o dubtes relacionades amb l'àmbit dels drets dels consumidors, com poden ser l'etiquetatge i garanties dels productes, compra i lloguer d'habitatges, serveis bancaris, assegurances, compra-venda de vehicles, serveis post-venda, compres fora d'establiments, serveis turístics, etc.
El servei també dóna resposta immediata a les consultes que es dipositen a la bústia del consumidor instal·lada a l'Ajuntament.