Ajuntament d'Alella carta de serveis Oficina Turisme Oficina Oficina Turisme de Turisme d'Alella L'Oficina de Turisme d'Alella té com a objectiu principal la promoció d'Alella com a destinació turística. Les seves funcions son informar, assessorar i difondre l'oferta turística del municipi i de la resta de Catalunya. L'Oficina de Turisme està inscrita com a tercera categoria, segons el Decret 66/2014, de 13 de maig, de regulació de Serveis d'Informació, Difusió i Atenció Turística de Catalunya. Aquest equipament també és un Punt d'Informació del Parc de la Ser- ralada Litoral fruit d'un conveni signat per l'Ajuntament i el Consorci del Parc de la Serralada Litoral. Està compromesa amb la sostenibilitat i per això compta amb la certificació Biosphere. Aquest programa treballa per garantir un ús òptim dels recursos ambientals, preservar l'autenticitat sociocultural i promoure activitats econòmiques que reportin beneficis socioculturals a la comunitat. Línies de servei 1. Informació turística 2. Venda d'entrades i/o activitats 3. Punt d'Informació del Parc de la Serralada Litoral 4. Punt d'Informació del Consorci de Promoció Enoturística del Territori DO Alella 5. Venda de marxandatge 6. Queixes, incidències, suggeriments i propostes Persones destinatàries Totes les persones que es dirigeixen a l'Oficina de Turisme d'Alella per demanar informa- ció turística o cultural. Equip tècnic i regidoria responsable · Personal de l'Oficina de Turisme d'Alella · Gerència d'Enoturisme DO Alella · Regidoria de Turisme Drets i deures Teniu dret a: · Ser atès/a per una persona amb un nivell de professionalitat adequat. · Ser atès/a amb català, castellà, anglès o francès. · Ser tractat/da amb respecte i a ser atès amb agilitat, obtenint informacions entenedores i complertes. · Presentar en qualsevol moment suggeriments de millora i/o queixes dels serveis mu- nicipals oferts per l'Oficina de Turisme d'Alella a través de qualsevol canal (presencial, telefònic, en línia). · Tenir garantida la confidencialitat de les dades lliurades segons la normativa de protecció de dades i amb absolut respecte a la seva intimitat. Heu de complir amb el deure de: · Fer un ús correcte de les instal·lacions i serveis. · Respectar els horaris del servei i els horaris o terminis fixats per les activitats organitzades. · Respectar la dignitat personal i professional del personal municipal. · Respectar l'ordre d'atenció. · Facilitar dades veraces, així com comunicar la modificació de dades personals que pu- guin afectar a la prestació d'un servei o les relatives a un procediment. Compromisos de qualitat · Editar dos cops a l'any publicacions promocionals per a difondre els atractius turístics del municipi així com els serveis complementaris. · Actualitzar mensualment la informació referent les experiències enoturístiques del mu- nicipi. · Obtenir una puntuació igual o superior a 7 en les enquestes de satisfacció del servei rebut a l'Oficina de Turisme. · Fomentar les xarxes socials de promoció del municipi, obtenint un increment de segui- dors d'un 3% anual. · Renovar el distintiu de qualitat Biosphere anualment. Suggeriments, agraïments i queixes 1. Enquesta de satisfacció ciutadana Sistema d'enquestes de satisfacció al visitant 2. Formulació de suggeriments i queixes www.alella.cat/tramits - alella.ofturisme@alella.cat Oficina de Turisme d'Alella Riera Fosca, 2, 08328 Alella T. 93 555 46 50 alella.ofturisme@alella.cat www.alella.cat/turisme Horari d'hivern (de novembre a març): De dimecres a diumenge, de 10 a 14.30h. Dilluns i dimarts tancat Horari d'estiu (d'abril a octubre): Dimarts, dimecres, dijous i diumenge, de 10 a 14.30h Divendres i dissabte, de 10 a 14.30h i de 15.30 a 17.30h. Dilluns tancat. Aquesta carta va ser aprovada per Junta de Govern el 30 de desembre 2020.