Ajuntament d'Alella carta de serveis Hisenda de l'Ajun tament d'Alella Hisenda Registre de factures, remissió de les factures a les àrees gestores, recepció de les factures un cop revisades i conformades per les àrees gestores, tramitació de l'aprovació i pagament. Línies de servei 1. Registre de factures, pagament, informació. Persones destinatàries Qualsevol ciutadana o ciutadà, institució pública o privada, entitats ciutadanes o col·lec- tius no formals. Equip tècnic i regidoria responsable · Administratiu · Tresorer · Responsable (Amadeu Pujol) Drets i deures Teniu dret a: · A ser informats sobre els requisits per a la conformitat i el pagament de la factura. · A conèixer l' estat de la tramitació de la factura. · Al cobrament de la factura en el termini de 30 dies des de la seva aprovació. · A ser tractats amb respecte. · La resta de drets que estableixi la normativa vigent. Heu de complir amb el deure de: · Els proveïdors han de presentar la factura electrònica. · Els proveïdors, en llurs relacions amb l'Ajuntament i en l'ús de la factura electrònica, han d'actuar amb la diligència, la responsabilitat i el respecte deguts a les persones, la institució i els béns públics. · Han de seguir les indicacions respecte de les actuacions a realitzar per a la presentació i cobrament de la factura, i esmenar els defectes que s'hagin produït. · La resta de deures que estableixi la normativa vigent Compromisos de qualitat · Complir amb el període mitjà de pagament trimestral de 30 dies Suggeriments, agraïments i queixes Formulació de suggeriments i queixes www.alella.cat/tramits Gabinet d'Alcaldia de l'Ajuntament d'Alella Plaça de l'Ajuntament, 1 T. 93 555 23 39 huertasai@alella.cat www.alella.cat/facturaelectronica Horari de dilluns a divendres de 8.30 a 14 h i dijous de 16.15 a 19 h (De l'1 de juny al 30 de setembre, Festes de Nadal i Festes de Setmana Santa: dijous tarda tancat) Aquesta carta va ser aprovada per Junta de Govern el 30 de desembre de 2020.