Ajuntament d'Alella carta de serveis Esports de l'Ajun tament d'Alella Esports Els serveis que ofereix la regidoria d'esports i promoció de la salut s'emmarquen en el que estableix la normativa de referència, tant a nivell administratiu com tècnic. La gestió d'aquest serveis es regeix per uns principis i valors implícits en totes les accions, com són: la vocació de servei públic, la proxi- mitat en l'atenció i la gestió, i la transmissió dels valors positius de la pràctica esportiva com el respecte, la solidaritat, la convivència, el civisme i l'esforç, entre d'altres. En el marc d'actuació de la regidoria s'estableixen com a objectius- principals: - Fomentar la pràctica d'activitat física, esportiva i de salut al municipi, amb especial atenció en l'edat escolar. - Vetllar pel bon estat i funcionament de la xarxa d'equipaments es- portius municipals. - Promoure accions amb l'objectiu de disposar d'una xarxa d'equipa- ments esportius el més variada possible. - Donar suport a les entitats esportives i altres col·lectius del municipi per al foment i millora de la qualitat dels seus programes esportius. Línies de servei 1. Equipaments esportius 2. Entitats i esport federat 3. Programes esportius i programació d'activitats 4. Participació i formació Persones destinatàries La població en general i entitats i associacions locals interessades en els serveis que s'ofereixen. Equip tècnic i regidoria responsable · Coordinador d'activitats esportives · Coordinador de l'Escola d'iniciació esportiva · Personal de monitoratge Drets i deures Teniu dret a: · A ser tractats amb educació, amabilitat i respecte per tot el personal que presta servei per a la regidoria i a les instal·lacions esportives municipals (IEM). · Sol·licitar informació sobre el funcionament dels serveis i/o la gestió de les IEM, així com dels programes i activitats esportives. · Accedir als serveis i/o activitats als que us heu inscrit. · Disposar d'unes IEM adequades en qüestió de neteja, manteniment, aigua calenta, llum artificial, material, etc. · Formular reclamacions, queixes i suggeriment en relació amb els serveis/activitats. · Rebre resposta de les queixes i reclamacions en el termini de 20 dies hàbils a comptar des de la data de la seva presentació, llevat que donin lloc a un procediment administra- tiu que tingui fixat un altre termini per una norma legal superior. Heu de complir amb el deure de: · Tractar amb el degut respecte al personal de la regidoria d'esports així com a la resta de persones usuàries dels serveis/activitats i al personal de les IEM. · Facilitar dades personals veraces en relació a les necessàries per a la gestió tècnica i administrativa dels serveis/activitats. · Acceptar, respectar i complir les normes generals i específiques dels serveis/activitats als quals us inscriviu i respectar les normes de convivència. · Utilitzar les IEM per a la finalitat determinada en l'autorització d'utilització i amb la perio- dicitat autoritzada. · Col·laborar en el manteniment i la neteja de les IEM, fent ús de les papereres i dels re- cipients higiènics; respectant i tenint cura del mobiliari, el material esportiu, els jardins i l'arbrat. · Efectuar la pràctica esportiva amb el material i la vestimenta adient per a cada tipus d'activitat i d'instal·lació. Compromisos de qualitat · Establir un sistema de d'enquestes per valorar els serveis/activitats al llarg del 2020. · Donar resposta de les queixes i reclamacions en el termini de 20 dies hàbils a comptar des de la data de la seva presentació, llevat que donin lloc a un procediment administra- tiu que tingui fixat un altre termini per una norma legal superior. Esports Passeig de la Creu de Pedra, 29-31 T. 93 540 19 93 alcaldia.esports@alella.cat www.alella.cat/esports Horari Horari d'hivern: Matins de dilluns a divendres de 9 a 14 h Tardes dimarts, dimecres i dijous de 16 a 18.30 h Horari d'estiu: Matins de 9 a 14.30 h Aquesta carta va ser aprovada per Junta de Govern el 30 de desembre de 2020.