Ajuntament d'Alella carta de serveis Alcaldia de l'Ajun tament Alcaldia de d'Alella l'Ajuntament d'Alella L'Alcaldia és el departament que dona suport a totes les necessitats de l'activitat pròpia de l'Alcalde. També s'encarrega de gestionar l'agenda de l'Alcalde. Relacionat amb l'activitat de l'alcaldia i de les diferents regidories, el Gabinet també ofereix el servei de Protocol que dona assistència, tan interna com externa, en les diverses activitats que requereixen d'orga- nització cerimonial a tota la institució. El Gabinet presta assistència directe a l'Alcalde i als regidors i a les regidores de l'Ajuntament d'Alella, tot facilitant la coordinació de la gestió amb les diferents àrees, serveis i promovent la relació amb les entitats, institucions, organismes i ciutadania. Línies de servei 1. Gestió de l'agenda i de la correspondència de l'Alcalde 2. Actes institucionals 3. Casaments Civils 4. Gestionar els símbols i distincions municipals, el material protocol·lari, els obsequis institucionals i el Llibre d'Honor de l'Ajuntament Persones destinatàries Qualsevol ciutadana o ciutadà, institució pública o privada, entitats ciutadanes o col·lec- tius no formals. Equip tècnic i regidoria responsable · Cap d'Alcaldia · Secretaria d'Alcaldia · Gerència Municipal · Alcalde Drets i deures Teniu dret a: · Dret d'accés a la informació pública · Dret a una informació pública veraç, objectiva i actualitzada. · Dret a disposar d'un espai web amb informació accessible i comprensible, ordenada amb criteris temàtics i cronològics. · Dret a presentar propostes i suggeriments. · Dret a una bona administració municipal · Dret a uns serveis públics de qualitat Heu de complir amb el deure de: · Participar en la millora dels serveis mitjançant la presentació de queixes i suggeriments. · Les persones físiques podran triar en tot moment com es comuniquen amb les Admi- nistracions Públiques per a l'exercici dels seus drets i obligacions a través de mitjans electrònics o no, tret que estiguin obligades a relacionar-se a través de mitjans Compromisos de qualitat · Donar resposta al 85% de les peticions rebudes. · Mantenir actualitzada l'agenda de l'alcalde al web municipal, amb un màxim de 12 inci- dències anuals atribuïdes al Gabinet. · Atendre i respondre a la ciutadania que s'adreça a l'Alcaldia de forma presencial, virtual o via telefònica, amb un tracte amable i cordial. · Donar resposta favorable com a mínim al 80% de les peticions de casament, tot respec- tant les dates sol·licitades. · Respondre les preguntes i precs realitzades pels Grups Municipals, com a mínim en un 85 % dels casos. Suggeriments, agraïments i queixes Formulació de suggeriments i queixes www.alella.cat/tramits - alella.ofturisme@alella.cat Gabinet d'Alcaldia de l'Ajuntament d'Alella Plaça de l'Ajuntament, 1 T. 93 555 23 39 alcaldia.alella@alella.cat www.alella.cat/tramits Horari de dilluns a divendres de 8.30 a 14 h i dijous de 16.15 a 19 h (De l'1 de juny al 30 de setembre, Festes de Nadal i Festes de Setmana Santa: dijous tarda tancat) Aquesta carta va ser aprovada per Junta de Govern el 30 de desembre de 2020.